La publicació aborda en una entrevista amb el director general de Masvoz, Alfred Nesweda, les previsions de creixement de la companyia els seus propers tres anys un 15 % anual i es fa ressò dels seus plans dexpansió tant al mercat nacional com a linternacional. Larticle se centra, a més, en les solucions de telefonia intel·ligent de Masvoz i en com les empreses es poden beneficiar daquest nou model de comunicacions basades al núvol. En referència a aquest punt, lAlfred Nesweda comenta que a nivell europeu està tenint lloc una renovació dels equips de centraletes i dels sistemes de contact center a moltes companyies que, des de fa anys, el tenien instal·lat mtjançant tecnologia analògica o digital via Rdsi. El directiu afirma que les empreses aniran evolucionant cap aquest nou model i explica que oferir el servei des del núvol permet que les organitzacions no hagin d’ invertir en comprar un equip que quedarà obsolet en uns anys. Daltra banda, la publicació fa referència al mite existent de que aquest tipus de solucions impliquen una mala qualitat de làudio. Un tema que encara avui desperta les reticències de moltes empreses. Davant aquesta questió, Nesweda respon que lestàndar IP pot donar més qualitat que la tecnologia analògica. Tot depèn de lample de banda que sutilitzi. Lentrevista completa es pot llegir aquí