La nova funcionalitat en el mòdul de supervisió del servei de Cloud Contact Center de masvoz consisteix en una millora que permet als usuaris amb privilegis de Supervisió Interactiva canviar l’estat dels agents des del mòdul de Supervisió del tauler de control.
Per a això, només s’han de seguir els següents passos:
- Seleccionar l’Agent.
- Seleccionar l’estat al qual volem canviar.
- Aplicar el nou estat, clicant al botó “Canviar estat”.
Versatilitat i eficàcia per a les teves campanyes
El Cloud Contact Center de masvoz és una completa plataforma d’atenció telefònica amb tots els avantatges del cloud i les funcionalitats avançades de la telefonia intel·ligent:
- Gestió fàcil de grans fluxos de contactes entrants i sortints amb flexibilitat i eficiència.
- Maximització dels resultats de les campanyes gràcies a les seves altes prestacions i a les eines avançades de configuració, gestió de trucades i supervisió i reporting.
- Optimització dels recursos, estalviant inversions innecessàries en equips o en llargues implementacions i minimitzant els costos de telefonia gràcies a la tecnologia cloud i la telefonia IP.
- Simplificació de la gestió i ús del contact center a través del tauler de control, una eina fàcil d’usar i accessible 24/7 des de qualsevol dispositiu connectat a Internet.