Notícies

El 91% d’empreses prefereix les centraletes virtuals

Enreach 28/03/2017
Clock icon 2 min

SoftDoit, comparador de software líder a Espanya i Llatinoamèrica, ha presentat les conclusions del seu primer informe sobre la “Situació Actual del Software de Centraletes” en el qual han participat diverses empreses i on masvoz ha jugat un paper destacat. Aquest informe indica que més del 80% dels proveïdors de software de centraletes han augmentat les seves vendes durant el 2016, que en més de la meitat dels casos l’increment va ser superior al 30% i que 9 de cada 10 usuaris prefereixen les centraletes virtuals a les físiques.

El 2016, el 81,8% dels proveïdors de software de centraletes va experimentar un creixement notable de les seves vendes, doncs d’ells el 53,6% va augmentar les seves vendes per sobre del 20%. Així, tots els proveïdors consideren que el creixement continuarà el 2017: el 45,5% estima que ho farà per sobre del 30%, mentre que el 27,3% considera que aquest creixement es situarà entre el 20 i el 30%.

Preferències actuals

Pel que fa a les preferències actuals dels clients i proveïdors de software de centraletes:

  • El 36,4% prefereix un software allotjat al núvol mentre que el 63,6% opta per una solució híbrida d’allotjament entre el núvol i els servidors de la pròpia empresa.
  • El 45,5% escull el pagament per ús, mentre que el 18,2% prefereix el pagament únic i el 36,4% posa ambdues fórmules de pagament a disposició dels seus clients.
  • En relació al temps que triga un client de software de centraletes en canviar de solució, el 67% triga entre 2 i 5 anys, el 27,3% de 5 a 8, i el 18,2% espera 8 anys o més. Només el 9,1% canvia cada any.
  • El 91% dels clients prefereix les centraletes virtuals, enfront el 9% que opta per una solució de centraleta física, sent l’estalvi que suposa migrar a una telefonia IP la principal de les raons.
  • Quant al nombre d’extensions, gairebé la meitat, el 45,5% sol·licita entre 5 i 9 extensions, el 36,4%, de 10 a 29, i el 18,2%, de 30 a 49.
  • I pel que fa a les funcions més valorades pels clients, el 81,8% prefereix el desviament per horaris i per prefix, el 72,2% valora més una resposta de veu interactiva i les estadístiques completes de trucades i, amb el 63,6%, funcions com cues de trucades, extensions mòbils i gravacions.

Tendències futures quan a funcionalitats del software de centraletes

Preguntats els proveïdors sobre quines creuen que seran les tendències en el futur del software de centraletes, han destacat, entre d’altres:

  • Major integració amb sistemes previs.
  • Absoluta integració de comunicacions mòbils i fixes.
  • Unificació de les funcionalitats orientades a millorar l’experiència del client i la imatge de l’empresa.
  • Gestió virtual integrada de la centraleta.
  • Augment i millora de la seguretat del software.
  • Integració amb CRM i altres eines informàtiques.
  • Convergència total: una única extensió de la centraleta tant des del lloc fixe com des del telèfon mòbil.
Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo