Notícies

Millorar relacions entre empreses i clients, gràcies a la telefonia intel·ligent

Enreach 16/05/2017
Clock icon 1 min

Des de fa més 17 anys, Grupo Unísono és un referent a la indústria Contact Center BPO i és reconegut en el mercat com pioner en tecnologia i innovació. Enfocat a la millora de l’experiència dels clients en tots els àmbits de relació: contact center multicanal, Business Process Services (BPS) i consultoria, Unísono busca generar capes de valor en tots els processos de negoci dins de la relació amb els seus clients.

Degut al gran nombre de clients, a l’elevat volum de trucades i a les especificitats de cadascun dels projectes del seu call center, Unísono necessitava disposar d’un servei de numeració telefònica global, flexible i avançat, per donar resposta a les necessitats de cada client.

Numeració telefònica amb valor afegit

Per seguir oferint als seus clients un servei d’alta qualitat en consonància amb l’actual transformació digital, Unísono necessitava un partner estratègic que li proporcionés les eines tecnològiques necessàries.

La numeració telefònica al núvol de masvoz permet l’accés a un tauler de control on poden configurar-se els requeriments concrets de cada servei: condicions horàries d’atenció telefònica, locucions de benvinguda, IVR, bústies de veu

“La numeració telefònica de masvoz ens aporta un important valor afegit: la constant capacitat d’adaptació a cada nou escenari, el contacte àgil i directe, la flexibilitat per ajustar-nos a les necessitats i complir amb l’alta qualitat que exigeixen els nostres clients”, explica Javier Rincón, CTO de Grupo Unísono.

Gestionar més d’1 milió de trucades a l’any

Actualment, masvoz subministra a Grupo Unísono més de 70 serveis de numeració actius, entre els quals es troben números comercials 900, 901 i 902; i números geogràfics nacionals i internacionals, amb els quals es gestionen més de 98.000 trucades al mes, el que equival a més d’1 milió de trucades a l’any.

 

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo