Enreach, proveïdor europeu líder en solucions convergents de comunicacions per a empreses, ha obtingut dues certificacions ISO que, d’una banda, reconeixen la seva excel·lent tasca oferint serveis de qualitat, i d’una altra, posen en valor els seus esforços per garantir la seguretat de la informació en les seves eines. Concretament, es tracta de les normes ISO 9001 i la ISO 27001, dues certificacions amb prestigi internacional que han estat atorgades per l’empresa auditora DNV.
Certificació ISO 9001
La primera d’elles, la ISO 9001, examina els Sistemes de Gestió de Qualitat de les organitzacions públiques i privades per mesurar el seu grau d’excel·lència en la qualitat dels seus productes i serveis, un aspecte fonamental per a les companyies que formen part del sector Contact Center, que saben de primera mà que per contribuir a la satisfacció dels clients finals de les empreses que contracten els seus productes, les seves eines han de complir amb els més alts estàndards de qualitat.
Certificació ISO 27001
D’una altra banda, la ISO 27001 pren com a base els riscos que afecten a la seguretat de la informació d’una empresa per avaluar-la i concloure si aquesta organització assegura la confidencialitat i la integritat de la informació en els seus sistemes i aplicacions. Amb la consecució d’aquesta certificació, Enreach demostra la seva bona gestió en un apartat prioritari pels clients a l’hora de contractar un servei, doncs tal i com recull un estudi elaborat per Okta i YouGov sobre el consumidor digital, el 74% dels espanyols no adquireixen serveis o productes d’empreses en les quals desconfien.
“Ambdós certificats suposen una confirmació que fem les coses bé, amb una estratègia clara i amb uns indicadors ben definits. A més, serveixen com a garantia per aquelles empreses que vulguin connectar amb els seus clients a través de serveis innovadors i segurs”, explica Alfred Nesweda, CEO d’Enreach Spain.