Enreach, el grup de comunicacions unificades en ràpid creixement, recolzat per la companyia d’inversió Waterland, ha estat nomenat de nou líder del mercat de la telefonia IP i comunicacions unificades com a servei (UCaaS) a Europa, segons l’informe anual Frost Radar, millorant la seva posició respecte a 2020. A més, Enreach ha estat l’organització amb seu a Europa que ha obtingut la puntuació més alta en termes d’innovació.
“Gràcies al seu esforç constant en la incorporació de la tecnologia més innovadora i coneixement al grup, Enreach es mereix el seu lloc com un dels líders més innovadors en el mercat europeu de la telefonia IP i UCaaS”, afirma Elka Popova, Vicepresidenta d’Investigació de Frost & Sullivan.
Frost & Sullivan avalua més de 60 proveïdors, i aquest any només 23 empreses han aconseguit la qualificació. Enreach destaca especialment en els cinc criteris d’innovació: escalabilitat, recerca i desenvolupament, portafoli de productes, domini de les tendències i orientació al client.
Enreach actualment compta amb 24 oficines en 10 països, proporcionant als socis i clients coneixement i suport a nivell local. La implementació de la estratègia de compra i construcció del grup el situa en una posició sòlida per incorporar i llançar ràpidament nous serveis i productes a nivell europeu. A més d’ampliar la seva cartera de productes, Enreach està responent a les necessitats que presenten els seus clients i les tendències del mercat.
Segons Popova, “L’enfocament d’Enreach cap a la mobilitat empresarial, incloent la FMC nativa en molts mercats, la unió de UCaaS i CCaaS, i la inversió en tecnologies basades en IA són exemples del canvi cap al futur i del potencial de creixement de la companyia”.
Stijn Nijhuis, CEO d’Enreach, comenta: “Vull agrair a tots els membres de la família Enreach i als nostres clients i socis per la seva contribució a la nostra estratègia d’innovació i creixement continu. L’alt compromís en I+D i la consolidació de les tecnologies dins del grup està en marxa i és una àrea d’aprenentatge i millora contínua. Per exemple, les nostres solucions de Cloud Contact Center, la Intel·ligència Artificial, la integració de veu i les eines de productivitat ja estan disponibles en molts dels mercats. Enreach també ha continuat invertint en el seu portal OSS/BSS basat en el núvol, per als socis de la regió”.
Stijn Nijhuis creu que “A més d’un any de creixement al mercat de la telefonia IP i UCaaS, també ha hagut molts fites d’integració per a nosaltres, tot i que encara ens queden reptes per aconseguir. Entre ells, el canvi de marca de Centile, HeroBase, Network Telecom i Swyx com a Enreach, i el llançament del nostre servei Enreach Contact al Regne Unit i França, al qual seguiran més països. També hem crescut gràcies a la incorporació de Benemen, DSD Europe, Do2thecloud.com, OSS Networks, Pace Telecom, i els serveis TI i xarxes de Prewest”.
“També hem ampliat la nostra integració i oferta de productes de Microsoft i hem afegit a la nostra cartera nous acords amb proveïdors. Així, mentre caminem cap al final de 2021 amb plans continus d’evolució i desenvolupament, els nostres clients ens poden veure com la seva solució per a les seves necessitats TIC, als quals agraim el seu continu suport”.