Sistemes de telefonia empresarial

7 beneficis de traslladar les comunicacions d’un hotel al núvol

Enreach 10/03/2022
Clock icon 5 min

Els hotels que utilitzen una plataforma moderna de comunicacions al núvol per administrar trucades telefòniques, missatges i interaccions amb els clients ja tenen un avantatge competitiu.

A l’operar al núvol, l’hotel o ressort pot realitzar un seguiment de les comunicacions dels hostes a través de múltiples canals mentre es manté informat al personal sobre les necessitats del client. Aquesta inversió pot augmentar el creixement de l’hotel alhora que redueix els costos de comunicació a llarg termini.

Quins són els beneficis de traslladar les comunicacions d’un hotel al núvol?  
1) Estalvi de costos de comunicació

Passar a un sistema PBX al núvol (també anomenat sistema telefònic virtual o VoIP) pot ajudar significativament a reduir costos. ¿Com funciona? El núvol elimina la necessitat d’allotjar costosos equips de servidor de comunicacions al lloc.

Un sistema PBX al núvol permet que els hotels siguin més rendibles i flexibles, alhora que proporciona al personal accés a tots els serveis de comunicació empresarial que necessiten per crear experiències perfectes pels hostes. Amb els SoftPhones de VoIP, el desviament de trucades i les capacitats d’enrutament directe a Microsoft Teams, es pot maximitzar el pressupost de comunicacions al reduir la quantitat d’equips a les instal·lacions necessaris per realitzar trucades de vendes i suport i reassignar aquells recursos.

A més, quan es tracta de l’estalvi de costos d’un sistema VoIP basat al núvol, no és només l’hotel el que estalvia diners, també es redueixen els costos de les trucades internacionals de llarga distància. Els hostes han de saber que poden mantenir-se en contacte amb socis comercials i éssers estimats a tot el món per menys diners mentre viatgen gràcies a un sistema telefònic modern i eficient.

2) Fàcil manteniment

El proveïdor de serveis al núvol es fa càrrec automàticament de tot el manteniment i les actualitzacions del sistema. Si hi ha un problema amb el sistema, els proveïdors de comunicacions al núvol tenen equips de suport en espera 24/7/365. A més, els sistemes PBX basats ​​en el núvol sempre tenen el suport de servidors a prova d’errors en múltiples ubicacions, el que vol dir que les comunicacions de l’hotel no s’interrompran mentre el seu proveïdor resol el problema local.

3) Accés a serveis de comunicació empresarial més robustos
  • Anàlisi de trucades: Per millorar els KPIs de servei al client.
  • Cua de trucades: Per posar en cua a les persones que truquen mentre esperen el seu torn per connectar-se amb un agent.
  • Enrutament de trucades: Per connectar als hostes amb la persona que pot ajudar-los de la manera més ràpida i efectiva.
  • IVR / assistent automàtic: Per ajudar als clients que truquen a resoldre sol·licituds o problemes ràpidament mentre allibera el temps del personal per ajudar a d’altres clients, o guiar-los al departament correcte per consultes més complexes.
  • Capacitació: Per formar als nous membres del personal sobre els estàndards de servei de l’hotel i oferir als empleats veterans un repàs addicional.
  • Transferències de trucades: Per transferir una persona que truca a un departament o gerent que pugui resoldre millor el problema d’un client.
  • Integracions de software: Els sistemes telefònics VoIP basats ​​en el núvol utilitzen software per enviar automàticament dades de trucades i clients al seu CRM, servei d’assistència o d’altres eines de productivitat. Aquesta integració entre telèfons i bases de dades ajuda a personalitzar l’atenció al client.

En resum, modernitzar les comunicacions internacionals de l’hotel movent-se al núvol desbloqueja una cartera de serveis comercials que s’hauria d’usar per prosperar i millorar l’experiència del client (CX).

4) Millora de les oportunitats de personalització

Un PBX modern allotjat al núvol permet a l’hotel compartir dades sobre els hostes entre els seus departaments per anticipar les seves necessitats. Els hotels i ressorts que recopilen dades dels seus clients a partir de converses telefòniques, l’ús d’aplicacions o el comportament del lloc web poden usar-los per crear experiències personalitzades.

5) Consolidació de serveis

Una plataforma de comunicacions unificades (UC) com UCaaS millora la productivitat dels empleats. Quan les bases de dades i sistemes de comunicació estan tots interconnectats s’empodera als treballadors per a què resolguin problemes i satisfacin als clients brindant-los tota la informació que necessiten. Quan un empleat disposa de l’historial d’un hoste, és més probable que trobi una solució que satisfaci al client i l’encoratgi a visitar l’hotel novament.

6) Millora de l’escalabilitat

Si necessita escalar el número de línies a la xarxa del seu hotel, pot fer-ho fàcilment amb un sistema PBX al núvol. El seu proveïdor de comunicacions hoteleres VoIP pot afegir línies telefòniques per expandir els seus servidors o propietats amb només uns pocs clics dins del software de suport. Si està convertint habitacions per altres finalitats, el procés de “reconnectar” els telèfons és igual de ràpid. Els sistemes de comunicació al núvol poden admetre de centenars a milers de línies telefòniques a un cost mínim.

7) Experiència presencial més segura

Degut a la pandèmia, els hotels i ressorts brinden opcions de viatge segures pels seus hostes. Ja sigui oferint aplicacions per a smartphones, claus digitals de les habitacions o serveis de conselleria, els hotels reben als seus hostes on els necessiten. Les aplicacions brinden un nivell de comoditat i conveniència pels clients alhora que promocionen l’hotel com un lloc saludable i segur per a quedar-se.

A més, els hotels intel·ligents estan promocionant els seus estàndards de neteja més alts als seus clients a través del seu IVR. Quan els clients truquen a l’hotel, es pot configurar el software de resposta de veu interactiva (IVR) per enviar-los un missatge de veu i informar-los sobre les estrictes pràctiques d’higiene i neteja implementades al ressort.

En conclusió, a mesura que es continua millorant l’experiència dels clients en un hotel o ressort per satisfer les demandes dels viatges moderns, és convenient incloure els sistemes de comunicació de la seva propietat en aquelles actualitzacions. Un sistema telefònic PBX o VoIP allotjat al núvol ofereix beneficis tant pel seu personal com pels hostes.

Les comunicacions basades en el núvol ofereixen una sòlida cartera de serveis per ajudar a l’hotel a conèixer millor als seus clients i complir amb les seves expectatives.

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo