Notícies

Barbers que cuiden del ‘look’ dels seus clients des de la primera trucada

Enreach 14/12/2017
Clock icon 2 min

Barcelona Barber Shop va néixer l’abril de 2014 amb una única barberia a Barcelona. En només tres anys, l’empresa ha multiplicat el seu creixement amb l’apertura de cinc nous locals i amb 45 professionals de la barberia i la perruqueria masculina.

La xarxa de barberia entén el servei als seus clients com una experiència que va molt més enllà del propi tractament en el local; comença en el moment en què el client contacta amb algun dels seus centres. Per oferir un servei excel·lent i únic des del primer moment, Barcelona Barber Shop necessitava que totes les seves barberies funcionaran en xarxa, de forma que les trucades entrants poguessin ser ateses des de qualsevol dels seus locals. D’altra banda, aquesta xarxa de barberies tenia una altra necessitat molt important que cobrir: identificar el número de telèfon dels clients que trucaven per reservar cita i poder accedir automàticament a la seva fitxa.

Sistema de distribució de trucades avançat per oferir una atenció personalitzada

Per atendre les trucades entrants des de qualsevol de les seves barberies, Barcelona Barber Shop va contractar la Centraleta Virtual de masvoz. Gràcies a aquest servei, disposa de 6 línies de telèfon (una per local), 9 terminals IP i 9 extensions IP. A més, masvoz va realitzar una integració de la centraleta amb l’ERP de l’empresa via webservices per poder gestionar les trucades en funció de criteris prèviament definits.

D’altra banda, gràcies al servei de SMS Push en el núvol, Barcelona Barber Shop envia missatges per recordar les cites als seus clients. El servei de masvoz permet recordar cada mitja hora quines són les reserves de cadascuna de les barberies i envia un missatge al mòbil dels clients recordant-los les cites de forma automàtica.

Més del 95% de les trucades entrants ateses

Gràcies a la Centraleta Virtual, Barcelona Barber Shop atén més del 95% de totes les trucades entrants amb un temps d’espera de només 10 segons, millorant així la seva accessibilitat. A més, la integració d’aquesta solució de telefonia intel·ligent amb els sistemes corporatius ha permès vincular les trucades telefòniques amb la fitxa de cadascun dels seus clients.

En paraules de Francesc Vallès, soci de Barcelona Barber Shop: “El núvol no té competència. Els avantatges que té a nivell funcional i operatiu són increïbles. T’oblides de l’ús de centraletes tradicionals i la qualitat de les trucades és excel·lent”.

[basic_call_to_action url=”/clients/barcelona-barber-shop/” texto_link=”LLEGIR EL CAS COMPLET”][/basic_call_to_action]

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo