Atenció al client

Centraleta virtual o centraleta física? 4 preguntes que has de fer-te abans de prendre la teva decisió

Enreach 30/11/2015
Clock icon 2 min

Instal·lar una centraleta virtual és una opció que permet a les empreses reduir costos i guanyar en flexibilitat gràcies als beneficis de la VoIP (Voice over Internet Protocol). Ara bé, s’adapta realment a les nostres necessitats? Què hem de tenir en compte abans de decidir-nos per aquesta opció?

Necessitaré flexibilitat per augmentar i reduir capacitats?

Si la teva empresa està viva, i la teva competitivitat es basa precisament en la velocitat d’adaptació als vaivens del mercat, sens dubte la millor opció per a la teva empresa és una centraleta virtual. A diferència d’una centraleta física, un sistema de telefonia cloud s’adapta a la teva empresa i no a l’inrevés. Pots augmentar i disminuir capacitats, canviar els paràmetres de configuració del sistema i gestionar les funcionalitats a tot moment en un sol clic, sense necessitat d’intervencions de tercers o especialistes.

Comprar o usar equips, terminals i llicències de programari?

Si la política de recursos informàtics de la teva empresa es basa a tenir la propietat dels equips, comprar-los i amortitzar-los, hauràs de fer la inversió en una centraleta física. Si l’enfocament en la teva empresa és el de minimitzar les inversions no ‘core’, i ajustar les despeses a les necessitats operatives de cada moment en models de pagament per ús, la teva millor opció és una centraleta virtual.

La meva factura telefònica s’ha disparat… com puc estalviar més costos?

Un dels avantatges demostrats de la telefonia IP és que abarateix costos de forma substancial, en ocasions fins a un 80%. A més, les trucades entre seus són gratuïtes.

La meva centraleta està prácticamente amortitzada però encara funciona… inverteixo en una de nova?

Gràcies al servei SIP Trunk, es pot connectar una centraleta amb sortida IP a Internet. Així, pots allargar la vida útil de la teva centraleta i, alhora, beneficiar-te dels avantatges de la telefonia IP, afegint línies VOIP i funcionalitats, i pagant solament pel que uses. A Estats Units, el 50% de les empreses ja utilitzen aquesta tecnologia, totalment flexible i adaptable a les necessitats de cada empresa.  

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo