Notícies

El Contact Center Virtual de Masvoz, eina de la Campanya de la Renda 2012

Enreach 03/06/2013
Clock icon 1 min

L’’Agència Tributària utilitza en la Campanya de la Renda 2012 el servei Contact Center Virtual desenvolupat per l’’operadora de telecomunicacions Masvoz. A través d’’aquesta eina, 700 agents telefònics resolen entre el 2 d’’abril i l’’1 de juliol els dubtes dels contribuents relatius a la liquidació d’’aquest impost.

El Contact Center Virtual de Masvoz permet no només la gestió de les trucades entrants (locucions, enrutaments, cues, transferència de trucades…), sinó també l’’accés a tot un seguit de funcionalitats de valor afegit que faciliten el seguiment de la qualitat del servei (monitorització de l’’activitat dels agents, gravació i escolta online de trucades en temps real i informes estadístics, entre d’’altres).

Tot i que els agents estan distribuïts en diferents contact centers situats a diverses províncies, el servei es gestiona de forma unificada des del Tauler de Control, una útil i intuïtiva eina que permet organitzar i gestionar de forma autònoma, flexible i en temps real l’’activitat del contact center.

En aquest projecte, a més, s’ha integrat el Contact Center Virtual amb l’aplicació prèvia de gestió del client, cosa que demostra la gran flexibilitat dels productes de Masvoz. I tot el projecte s’ha desenvolupat en només 3 setmanes.

L’’èxit de les solucions basades en el model cloud

Masvoz desenvolupa solucions avançades de telefonia per a empreses des del ‘núvol’, un model que ha demostrat la seva eficàcia i utilitat en la gestió de trucades en contact centers de diferents mides i sectors d’’activitat. Els principals avantatges de les solucions de Masvoz són la reducció de costos, l’’agilitat i flexibilitat en la posta en marxa, la seguretat i la senzillesa de la gestió del servei.

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo