Notícies

La Centraleta virtual de Masvoz, implantada amb èxit a França per a una important companyia de màrqueting directe

Enreach 06/11/2014
Clock icon 2 min

Una important companyia de màrqueting directe amb seus a Espanya i Portugal ha tornat a confiar en Masvoz per implantar la seva solució de Centraleta virtual també a França. La recent adquisició per part del nostre client d’una empresa francesa requeria integrar els sistemes telefònics de totes les seus del grup i gestionar-los de forma unificada des de la seu central a Madrid.

La solució de Masvoz consisteix no només en la provisió de la Centraleta virtual i els terminals IP pels 37 agents telefònics de la companyia a França, sinó també de les numeracions geogràfiques franceses per atendre als seus clients.

Així, la seu francesa disposa ara d’un nou sistema telefònic, en el núvol, sense manteniment i amb funcionalitats de telefonia intel·ligent com l’enregistrament de trucades, bústies de veu o estadístiques en temps real. A més, la introducció de la telefonia per Internet (telefonia IP o VoIP), suposa un significatiu estalvi de costos per a l’empresa, ja que les trucades entre les diferents seus del grup són gratuïtes i els costos de manteniment a França són nuls.

El projecte s’ha desenvolupat en només dues setmanes i s’ha coordinat fàcilment des d’Espanya amb l’únic suport del personal informàtic francès que controla la xarxa de dades local. Des de l’engegada del servei, la companyia francesa ja ha gestionat més de 10.000 trucades telefòniques.

Principals avantatges de la Centraleta virtual de Masvoz

La millora de l’atenció telefònica als clients, la possibilitat de tenir un nombre il·limitat d’extensions; la convergència fix-mòbil; el manteniment de la numeració actual amb la portabilitat de línies; l’establiment de tarifes de trucades més competitives que permeten un estalvi de fins a un 80%; la reducció de costos i inversions en llicències, instal·lació o manteniment d’equips; la gestió dels serveis des de qualsevol equip amb connexió a Internet a través del Panell de Control; o la disponibilitat d’un suport tècnic i d’atenció al client 24×7 són algunes dels avantatges que ofereix el servei de Centraleta virtual de Masvoz.

Per a més informació sobre aquest cas o les nostres solucions de telefonia cloud, pots contactar amb nosaltres aquí.

Nota: Masvoz preserva la identitat dels seus clients en els casos pràctics tret que, de forma explícita i manifesta, expressin la seva voluntat de ser nomenats.

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo