Masvoz, operador de telefonia intel·ligent al núvol, ha donat un nou pas per estar més a prop dels seus clients a través de les xarxes socials. La companyia ha escollit concretament Twitter i LinkedIn, les dues xarxes que s’adapten millor a les seves necessitats de comunicació.
A través de Twitter, Masvoz vol establir un nou canal que li permeti interactuar amb els clients, alhora que compartir informacions que considera rellevants: des de notícies relacionades amb l’actualitat del sector de les telecomunicacions fins a informacions de caràcter corporatiu. D’aquesta forma, a més, Masvoz pot donar a conèixer els continguts que genera al seu bloc d’actualitat (www.masvoz.es/blog).
D’altra banda, LinkedIn és una xarxa molt estesa en entorns professionals, la qual cosa la converteix en una eina interessant per establir i reforçar vincles amb els clients, a més d’aportar la seva visió en grups de debat i aclarir dubtes. En conjunt, es tracta de seguir avançant en la filosofia de l’empresa, que vol estrènyer llaços amb els seus clients i fer de la comunicació una característica essencial.
Accés als perfils socials de Masvoz: