Notícies

Nova funcionalitat en el mòdul de detall de trucades

Enreach 03/11/2016
Clock icon 1 min

La nova funcionalitat en el mòdul de detall de trucades consisteix en una millora que repercuteix en tots el serveis de telefonia intel·ligent com la numeració, la centraleta virtual i el cloud contact center. L’’objectiu de la funcionalitat és afegir una eina que permeti millorar l’’anàlisi de les trucades rebudes. S’’ha posat en producció una nova versió del tauler de control que incorpora una nova funcionalitat en el mòdul de detall de trucades. D’’aquesta manera, quan es realitza una consulta sobre les trucades rebudes o emeses en el mòdul de detall, l’’usuari pot escollir entre dues modalitats:

Modalitat 1: Veure trucades entre 2 dates. Aquesta consulta torna totes les trucades cursades des de la data i hora d’’inici i la data i hora final informades en el filtre. Per exemple:

  • Data inici: 26/09/2016
  • Hora inici: 8:00h
  • Data final: 28/09/2016
  • Hora final: 10:00h

El resultat de la consulta seran totes les trucades rebudes des del dia 26 a les 8h, fins el dia 28 a les 10h.

Modalitat 2: Veure trucades en una franja horària determinada. Aquesta consulta torna totes les trucades cursades en una franja horària en concret. Per exemple:

  • Data inici: 26/09/2016
  • Hora inici: 8:00h
  • Data final: 28/09/2016
  • Hora final: 10:00h

El resultat de la consulta seran totes les trucades rebudes entre les 8h i les 10h, dels dies 26, 27 i 28. Per utilitzar la segona modalitat, només s’’ha d’activar el check box de “franja horària” del mòdul de detall de trucades.

Masvoz, operador de telecomunicacions especialitzat en serveis de telefonia cloud per a empreses, comercialitzat en un model SaaS (Software as a Service) i pagament per ús, dóna resposta a les peticions dels seus clients afegint permanentment intel·ligència i funcionalitats a la seva solució de telefonia cloud i el seu tauler de control.

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo