Notícies

Cas Watium: Telefonia intel·ligent per una empresa d’energia elèctrica

Enreach 05/04/2018
Clock icon 2 min

Watium és una empresa comercialitzadora d’energia elèctrica que ajuda als seus clients a optimitzar el seu consum d’energia. La fórmula del seu èxit resideix en la seva filosofia de negoci basada en l’atenció personalitzada, a més d’oferir un estalvi en les factures d’electricitat de cada client. Watium és, a més, una empresa compromesa amb el medi ambient, ja que només comercialitza ‘energia verda’ procedent de renovables.

Amb un coneixement profund del mercat, Watium ofereix a més de 40.000 clients un servei de màxima qualitat i compta amb múltiples perfils de client (cadenes alimentàries, hotels, particulars, empreses, organismes públics…); tot i que la seva major especialitat resideix en el col·lectiu d’administradors de finques.

Màxima accessibilitat telefònica gràcies a la numeració comercial i geogràfica

Per atendre les trucades entrants des del seu centre d’atenció a clients, Watium va contractar la numeració comercial de masvoz. Gràcies a aquest servei, els usuaris poden trucar a l’empresa energètica per resoldre els seus dubtes des d’una línia 900 i, per tant, de forma totalment gratuïta.

Una centraleta virtual ‘a mida’

També es va implantar el servei de centraleta virtual en el núvol adaptada a les necessitats de Watium, amb 37 extensions telefòniques que no només han millorat la comunicació entre les diferents seus de l’empresa, sinó també dins de les seves instal·lacions entre els seus empleats.

A més, la centraleta virtual de masvoz permet la gravació il·limitada de trucades a les quals es pot accedir des de qualsevol dispositiu connectat a Internet a través d’un senzill tauler de control, i l’obtenció de dades estadístiques que possibiliten la millora contínua de l’atenció al client de la companyia.

21.000 trucades ateses i emeses a l’any

Gràcies a la centraleta virtual i a la numeració geogràfica i comercial de masvoz, Watium atén 21.000 trucades a l’any tant de clients com de proveïdors i amb un temps d’espera mínim.

En total, al voltant de 70.000 minuts de trucades a l’any en les quals prima la satisfacció dels clients atesos.

“masvoz ens ha proporcionat una atenció ràpida, eficaç i propera. Els seus serveis ene l núvol ens han permès estalviar en la nostra despesa en telefonia i satisfer les expectatives dels nostres clients i proveïdors”, explica José Carlos Aguilar, Director Comercial i de Màrqueting de la companyia.

[basic_call_to_action url=”/clients/watium/” texto_link=”LLEGIR EL CAS COMPLET”][/basic_call_to_action]

[basic_call_to_action url=”//www.masvoz.es/wp-content/uploads/2018/02/CS-watium-CAT.pdf” target=”_blank” texto_link=”DESCARREGAR CAS”][/basic_call_to_action]cs-watium-cat

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo