Notícies

Click&Talk: la connexió perfecta amb els usuaris del teu web

Enreach 05/10/2017
Clock icon 2 min

Les empreses busquen noves formes de comunicar-se amb els seus clients, facilitant una comunicació més àgil, ràpida, senzilla, gratuïta i adaptada a l’ús actual de les noves tecnologies per part dels usuaris. Què pot ser més fàcil que clicar i parlar?

Click&Talk és un servei que permet als usuaris del teu web parlar amb el teu centre d’atenció a clients en un clic, usant el seu propi navegador a qualsevol país, sense necessitat d’auriculars ni dispositius addicionals i sense haver d’instal·lar cap plug-in o aplicatius. Amb la simplicitat i eficiència de la telefonia intel·ligent de masvoz.

Click&Talk està basat en WebRTC (web real-time communications), la tecnologia que està revolucionant les comunicacions. L’estàndard WebRTC converteix als navegadors web en aplicacions de transmissió d’àudio i vídeo en temps real, i ja està suportat pel 80% dels navegadors usats pels internautes. Click&Talk ofereix alternatives per defecte per a navegadors incompatibles, assegurant el 100% de connexions.

Click&Talk: Quins avantatges ofereix aquest nou servei?
  1. Estalvi d’un 80% en les trucades gratuïtes al call center

Ofereix un nou canal de comunicació simple i gratuït complementari als números 900, obert 24/7 i a tot el món. Segueix oferint trucades a cost zero pels teus usuaris, però estalvia fins un 80% en els costos de l’atenció d’aquestes trucades.

  1. Servei immediat, fàcil de configurar i ràpid d’activar

Amb la simplicitat dels serveis de telefonia intel·ligent. Només has d’afegir el servei Click&Talk a la teva pròpia pàgina web insertant el codi, decidir com i on vols atendre les trucades rebudes, i configurar en un clic les diferents funcionalitats del servei.

  1. Millora la intel·ligència del teu negoci

Configura i gestiona tota la informació del servei accedint al teu tauler de control en el moment en què ho necessitis, estiguis on estiguis i amb qualsevol dispositiu connectat a Internet. Restringeix les trucades per països i extreu les estadístiques i la despesa del servei. A més, pots fer call-tracking de les trucades efectuades a través de Click&Talk amb la teva eina d’analítica web. Per tant, podràs mesurar i quantificar els resultats en tot moment.

  1. Solució completa d’atenció telefònica professional

Click&Talk s’integra nativament amb Cloud Contact Center, el servei ‘cloud’ de masvoz per atenció a clients. Les trucades dels usuaris es dirigeixen al call center, de la mateixa forma que es dirigeixen les trucades de qualsevol línia o numeració especialitzada. Mitjançant Cloud Contact Center, agents i supervisors gestionen trucades i campanyes de telemàrqueting amb una eina avançada i flexible.

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo