Atenció al client

Com afecta la nova regulació de la numeració 900 a les empreses?

Enreach 28/01/2021
Clock icon 1 min

Segons el Reial Decret-Llei 37/2020, de 22 de desembre, totes les empreses que presten serveis de caràcter bàsic d’interès general, han de disposar com a mitjà de contacte d’una línia 900 gratuïta.

Aquesta nova Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris, que modifica l’anterior, va ser publicada al BOE el 23 de desembre del 2020.

A quin tipus d’empreses afecta?

A totes aquelles que ofereixin serveis de caràcter bàsic d’interès general:

  • Empreses de subministrament d’aigua, gas i electricitat.
  • Serveis financers i d’assegurances.
  • Serveis postals.
  • Transport aeri, ferroviari i per carretera.
  • Serveis de protecció per a la salut.
  • Serveis de sanejament i residus.
Què és una línia 900?

Les línies 900 són números nacionals gratuïts i fàcils de recordar, amb la capacitat per atendre un gran volum simultani de trucades entrants. Les empreses tenen la possibilitat de seleccionar el número corporatiu que ofereixi la més alta rendibilitat a la seva marca al contractar línies 900. D’aquesta manera, ajuden a eliminar les barreres per oferir la millor atenció als clients.

Quines mesures ha pres masvoz al respecte?

masvoz, operador de telecomunicacions que ofereix solucions de comunicacions al núvol i telefonia per a empreses, sota un model de núvol de pagament per ús i adaptable a organitzacions de totes les mides.

Davant d’aquesta nova situació, masvoz ja s’ha adaptat a la nova regulació de les línies 900 facilitant els següent serveis:

  • Portabilitat al moment (activació immediata).
  • Contractació en més de 70 països (presencia nacional i internacional).
  • Sense costos de permanència.
  • Atenció del 100% de les trucades amb els IVR (disponibilitat 24/7 i reducció a zero del temps d’espera).
Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo