Atenció al client

Com ajuden els call center a les firmes de consultoria

Enreach 07/04/2022
Clock icon 2 min

Els consultors, sovint disposen de poc temps. Tenen clients amb qui tractar, projectes en què treballar, màrqueting per fer i el llistat continua… Un àrea que les firmes de consultoria haurien de considerar més és la subcontractació. Poden subcontractar una gran quantitat d’àrees del negoci, però avui ens centrarem en els contact center.

El valor d’un centre d’atenció al clienta en una firma de consultoria

Avui en dia, els serveis de call center van molt més enllà i, com a consultor, pot ajudar-te en més d’un àrea del negoci. Veiem alguns exemples:

  • Estaràs fora de l’oficina en reunions o de viatge tot el dia. Els call center disposen d’un software d’IVR avançat que dirigeix les trucades automàticament a l’equip, departament o persona adequat per oferir la millor resposta.

 

  • La teva empresa està creixent i necessites persones que responguin a les teves trucades diàries. Els contact center disposen d’agents professionals que estan capacitats per resoldre les consultes dels clients.

 

  • Els call center poden ser útils pels projectes dels teus clients. Quan vulguis fer una enquesta o una investigació, aquests poden ajudar-te a obtenir aquestes dades fent aquelles trucades per aconseguir la informació necessària.
Què és important tenir en compte a l’hora de subcontractar un call center?
1) Escollir el proveïdor de serveis de VoIP adequat

El sector dels contact center està molt concorregut i trobaràs tot tipus d’empreses que ofereixen una àmplia gamma de serveis. Abans d’escollir un proveïdor amb el qual treballar, assegura’t que comprengui clarament els teus objectius, estigues obert a fer un projecte inicial com una prova per a què puguis veure si t’agrada la seva forma de treballar, entre d’altres.

2) Tenir un sistema d’atenció al client que permeti trobar nous clients

Una estratègia clàssica de màrqueting educatiu és oferir un vídeo o informe gratuït al teu lloc web, als teus materials, anuncis, etc. Al brindar als teus prospectes l’opció de trucar a un sistema d’atenció al client que funciona les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana i que recopila automàticament el seu nom i informació de contacte, es senten millor perquè saben que obtindran una resposta truquin a l’hora que sigui i des de qualsevol lloc.

3) Disposar de línies telefòniques internacionals

Amb el servei de numeració telefònica global es poden contractar línies telefòniques internacionals en múltiples països: tant numeració local, com prefixes comercials o línies premium.

Hi ha proveïdors que disposen d’un cercador de línies telefòniques globals per saber quin tipus de numeració s’ofereixen a cada país. És més, si no tenen el tipus de numeració que necessites als països que vols, pots sol·licitar un pla de numeració internacional a mida.

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo