Segons diversos estudis, el 85% dels consumidors han utilitzat un canal online per obtenir ajuda amb un producte o servei, i més del 40% espera tenir una resposta en una hora. A més, el 60% dels usuaris canvien el seu mètode de contacte depenent d’on estiguin i el que estiguin fent. Això requereix que les empreses siguin àgils i flexibles en les seves comunicacions amb els clients.
Per això, actualment les empreses busquen noves formes de comunicar-se amb els seus clients, facilitant una comunicació més ràpida, senzilla i gratuïta i adaptada a l’ús actual de les noves tecnologies per part dels usuaris. Benvinguts a l’era de l’autoservei, impulsada principalment pels millennials.
Xarxes socials, SMS, correu electrònic, xat, vídeo-xat, click to call… són només algunes de les aplicacions d’autoservei que els usuaris empren cada cop més. De fet, el nombre de clients que prefereixen l’autoservei automatitzat s’ha duplicat al 55% en els últims cinc anys segons Convergys.
Què pot ser més fàcil que clicar i parlar?
Click&Talk és un servei que va molt més enllà del click to call, donat que permet als usuaris del teu web amb el teu centre d’atenció a clients en un click, usant el seu propi navegador web a qualsevol país, sense necessitat d’auriculars ni dispositius addicionals i sense haver d’instal·lar cap plug-in o aplicatius. Amb la simplicitat i eficiència de la telefonia intel·ligent al núvol de masvoz.
Click&Talk està basat en WebRTC (web real-time communications), la tecnologia que està revolucionant les comunicacions. L’estàndard WebRTC converteix als navegadors web en aplicacions de transmissió d’àudio i vídeo en temps real, i ja està suportat pel 80% dels navegadors usats pels internautes. Click&Talk ofereix alternatives per defecte per a navegadors incompatibles, assegurant el 100% de connexions.
Quins avantatges ofereix Click&Talk?
1.- Estalvi d’un 80% a les trucades gratuïtes al call center
Amb Click&Talk pots oferir un nou canal de comunicació simple i gratuït complementari als números 900, obert 24/7 i a tot el món. Amb trucades a cost zero pels teus usuaris i estalviant fins un 80% en els costos de l’atenció d’aquestes trucades.
2.- Servei immediat, fàcil de configurar i ràpid d’activar
Amb la simplicitat dels serveis de telefonia intel·ligent. Només has d’afegir el servei Click&Talk en el teu propi web inserint el codi, decidir com i on vols atendre les trucades rebudes, i configurar en un click les diferents funcionalitats del servei.
3.- Millora el ‘Business Intelligence’ del teu negoci
Configura i gestiona tota la informació del servei accedint al teu tauler de control en el moment que necessitis, estiguis on estiguis i amb qualsevol dispositiu connectat a Internet. Pots restringir les trucades per països i extreure estadístiques i la despesa del servei. A més, pots fer call-tracking de les trucades efectuades a través de Click&Talk amb la teva eina d’analítica web. Per tant, podràs mesurar i quantificat els resultats en tot moment.
4.- Solució completa d’atenció telefònica professional
Click&Talk s’integra de forma nativa amb Cloud Contact Center, el servei al núvol de masvoz per atenció a clients. Les trucades dels usuaris es dirigeixen al call center, de la mateixa forma que es dirigeixen les trucades de qualsevol línia o numeració especialitzada. Mitjançant Cloud Contact Center, agents i supervisors gestionen trucades i campanyes de telemàrqueting amb una eina avançada i flexible.
El futur de l’atenció al client passa, entre d’altres, per solucions com Click&Talk que faciliten als usuaris la resolució de dubtes i consultes de forma gratuïta, ràpida i 24//265. Tant és així que, pel 2020, Gartner prediu que els clients gestionaran el 85% de la relació amb les empreses sense interactuar amb un ésser humà.