Altres

El mercat BYOD registrarà una taxa de creixement anual composta de més del 15% fins el 2024

Enreach 08/08/2019
Clock icon 3 min

S’espera que el mercat BYOD (Bring Your Own Device) registri una taxa de creixement anual composta (CAGR, en les seves sigles en anglès) de més del 15% en els propers cinc anys.

Què és BYOD?

BYOD (Bring Your Own Device) és una tendència tecnològica emergent, en la qual s’encoratja als empleats a emprar els seus propis dispositius per accedir al sistema i les dades empresarials de l’organització. Avui en dia, moltes persones i organitzacions s’enfronten a restriccions com fronteres geogràfiques i col·laboracions de llarga distància dins de l’equip, i BYOD permet connectar-les i facilita l’accés a la informació requerida.

A Amèrica del Nord, la major part de la població activa ja porta els seus propis dispositius al seu lloc de treball. Tanmateix, Europa està ressagada en comparació amb els Estats Units, en termes de l’adopció de la cultura BYOD.

Quins factors estan influint en el creixement del mercat BYOD?

1) Els serveis 4G i 5G d’alta velocitat oferts per les companyies de telecomunicacions, impulsen el mercat BYOD tant en les economies en desenvolupament com en les desenvolupades.

2) L’augment en la demanda de smartphones també dóna suport al creixement de la cultura BYOD.

3) Les petites i mitjanes empreses (pimes) adopten BYOD per eliminar o reduir les despeses inicials d’infraestructura.

4) Les organitzacions requereixen que els empleats interactuïn amb clients i companys de feina. Per això, l’augment en la productivitat de les organitzacions ha portat a una major adopció de BYOD en diversos sectors verticals de la indústria.

Per què la indústria minorista tindrà un creixement significatiu en el mercat?

1) La consumerització (una tendència creixent en la qual les noves tecnologies de la informació sorgeixen primer en el mercat del consumidor i després es propaguen cap a les organitzacions comercials i governamentals) està creant una nova oportunitat pels minoristes. Els usuaris tenen un major accés a la informació a través de tecnologies com el núvol, els dispositius mòbils i les xarxes socials. Per impulsar la participació de l’usuari, els minoristes estan més centrats en la recopilació de dades per ajudar a millorar la seva satisfacció.

2) BYOD ajuda als minoristes a reduir els costos d’adquisició de dispositius i als treballadors a accedir als recursos al seu abast, augmentant la productivitat i impulsant la satisfacció d’empleats i usuaris.

3) Segons l’estudi d’impacte financer de BYOD, els empleats aborden les tasques laborals en el moment en què les reben, les realitzen més ràpidament i obtenen alguns minuts addicionals, 37 minuts per setmana per ser exactes. Els usuaris de BYOD dels EUA van obtenir la puntuació més alta en aquesta escala, amb una mitjana de 81 minuts estalviats per setmana.

4) Amb l’augment en la quantitat de dispositius portàtils connectats, els treballadors poden mantenir-se actualitzats en temps real, el que els ajuda a prendre decisions més ràpid i atendre als usuaris tan aviat com rebin la consulta.

Àsia-Pacífic tindrà la taxa de creixement més alta

La població en la regió d’Àsia i el Pacífic està en auge i la gran generació d’experts en tecnologia està augmentant el consum de dispositius mòbils, el que resulta en una gran base de clients potencials. Per tant, les organitzacions estan adoptant les tendències BYOD per retenir als empleats, proporcionant beneficis, com horaris flexibles, ús d’Internet i tecnologia mòbil per a ús privat i professional.

A més, es preveu que l’augment de la despesa en TI en diversos sectors, juntament amb diverses iniciatives governamentals, com ciutats intel·ligents, digitalització, etc., impulsen el creixement en el mercat BYOD d’Àsia-Pacífic en els propers anys.

D’altra banda, la regió Àsia-Pacífic ha observat un canvi en l’actitud dels empleats per adoptar la cultura de treball des de la llar millorant així la seva eficiència.

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo