Sistemes de telefonia empresarial

El mercat global d’UCaaS experimentarà un creixement del 23,6% entre el 2021 i el 2028

Enreach 06/07/2021
Clock icon 5 min

La mida del mercat global de Comunicacions Unificades com a Servei (UCaaS) va assolir un valor de 38,74 milions de dòlars el 2020 i s’espera que s’expandeixi a una taxa de creixement anual composta (CAGR, en les seves sigles en anglès) del 23,6% entre el 2021 i el 2028.

El brot de COVID-19 està obligant a les empreses a adoptar un model de negoci híbrid. Com a resultat, les organitzacions estan consolidant múltiples funcions de comunicació i habilitant el funcionament creuat per garantir una col·laboració eficient. El creixent número d’empleats que treballen des de casa també està impulsant a les empreses a implementar solucions UCaaS (Comunicacions Unificades com a Servei). Les empreses també estan adoptant plataformes i eines UCaaS a mesura que el brot de la pandèmia les impulsa a reavaluar els seus costos operatius i protegir els seus marges de benefici enmig de la disminució dels ingressos.

Quin és el paper de la IA en la transformació digital de las empreses?

Les últimes tecnologies, com la Intel·ligència Artificial (IA), estan exercint un paper vital per ajudar a les organitzacions a aconseguir els seus objectius de transformació digital. Les solucions habilitades per IA poden ajudar a les empreses a realitzar transcripcions sense esforç, fer un seguiment intel·ligent dels agents, gravar trucades de forma intuïtiva, comprendre les necessitats dels usuaris i oferir serveis rellevants.

Les solucions UCaaS habilitades per IA també poden ajudar en l’anàlisi de sentiments. Com a tal, aquestes solucions habilitades per Intel·ligència Artificial generalment poden analitzar converses, revisions i comentaris, mencions directes relacionades amb marques, productes i serveis, i ajudar a les empreses a elaborar estratègies.

Per què ha augmentat l’ús de les videoconferències?

L’adopció de pràctiques de videoconferència va guanyar un impuls molt significatiu el 2020. La tendència es va destacar particularment per la ràpida adopció de serveis de videoconferència i comunicació per part de les empreses per comunicar-se amb els seus empleats, com l’ofert per masvoz: Enreach Meetings. La videoconferència permet als usuaris fomentar relacions interpersonals saludables i facilita una presa de decisions més eficient durant reunions i conferències.

Com està creixent la tecnologia al núvol?

El segment de núvol pública va representar més del 73% dels ingressos el 2020. La tecnologia del núvol pública ajuda a reduir els temps d’espera en la implementació de nous productes. Els models d’implementació basats ​​en el núvol públic ofereixen l’oportunitat d’implementar plataformes UC escalables i basades en pagament per ús. Com a resultat, organitzacions de totes les mides i sectors poden canviar còmodament les pràctiques i plataformes de comunicació heretades a solucions UCaaS al núvol públic més avançades i eficients. La creixent preferència entre les empreses per un entorn flexible que potencialment pugui ajudar a implementar canvis de manera més eficient també està impulsant a les organitzacions a optar per plataformes públiques basades en el núvol.

D’altra banda, s’espera que el model d’implementació del núvol privat ofereixi importants oportunitats de creixement pel mercat fins el 2028. Els núvols privats ofereixen un major grau de personalització i permeten a les empreses subscriure’s a serveis d’acord amb les seves necessitats i especificacions. La implementació de solucions UCaaS basades al núvol privat també beneficia a les organitzacions en forma de serveis de suport 24/7, capacitats contractades i acords de nivell de servei, i garanteix experiències més segures i personalitzades.

Quines són les perspectives dels segments de mercat?

El segment de TI i telecomunicacions va dominar el mercat amb uns ingressos del 19,9% en 2020. El fort impuls de diverses empreses de TI i telecomunicacions per implementar una col·laboració més eficient entre els seus equips distribuïts globalment està impulsant la necessitat d’implementar solucions UCaaS. Els proveïdors de la indústria de les tecnologies de la informació i les telecomunicacions sovint han de treballar amb clients d’alt perfil, com departaments governamentals i administracions públiques, el que exigeix un intercanvi d’informació segur i eficient. La creixent necessitat de seguretat de les dades i protecció de la privacitat està impulsant l’adopció de solucions UCaaS per part de les empreses de telecomunicacions i TI.

La indústria de la salut també va augmentar els ingressos el 2020, ja que els pacients tenien la necessitat de comunicar-se de manera eficient amb els seus metges per rebre atenció sanitària. Com a resultat, els metges i proveïdors d’atenció mèdica també segueixen interessats ​​en accedir a dates crítiques de pacients de diverses fonts en temps real per optimitzar l’experiència d’atenció mèdica i millorar l’eficiència operativa. Per això, les organitzacions d’atenció mèdica estan implementant solucions UCaaS al núvol privat per garantir la seguretat de dades i la protecció de la privacitat adequades.

Quines regions creixeran més en els propers anys?

Amèrica del Nord va dominar el mercat mundial el 2020 amb uns ingressos superiors al 31%. Donat que els EUA ha estat un dels països més afectats pel brot de la pandèmia COVID-19, els organismes governamentals, els proveïdors d’atenció mèdica i els canals de distribució online esperen una comunicació i col·laboració eficients per garantir una atenció adequada i diagnòstic. Això està impulsant l’adopció de solucions UCaaS als Estats Units.

D’altra banda, s’espera que l’Àsia Pacífic experimenti un creixement substancial fins al 2028 degut a la continua digitalització i la creixent força laboral mòbil a la regió. El desplegament d’Internet d’alta velocitat a tarifes assequibles i la ràpida proliferació de telèfons intel·ligents a la regió estan permetent que les persones treballin de forma remota i, posteriorment, encoratjant a les empreses a optar per solucions UCaaS.

Com s’ha desenvolupat la participació en el mercat?

Els proveïdors del mercat UCaaS estan diversificant les seves ofertes de serveis i assegurant una millor experiència d’usuari com a part dels esforços per enfortir la seva participació al mercat. La integració de les capacitats d’IA amb la tecnologia UCaaS ha estat una de les grans tendències per això.

Els proveïdors de serveis estan posant un fort èmfasis en la innovació i el llançament de nous productes per obrir nous canals de generació d’ingressos. També han començat a oferir una plataforma de Comunicació com a Servei (CPaaS) als seus clients, ajudant així a les empreses a connectar a les persones amb serveis, processos i aplicacions. Per exemple, CPaaS ajuda a clients que busquen una comunicació i col·laboració més eficient entre empleats, treballadors remots i clients.

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo