El premi Enabling Technology Leadership Award 2023 de la firma global d’investigació de mercats Frost & Sullivan reconeix al líder europeu de comunicacions per oferir als seus clients capacitats transformadores d’IA a través de les seves plataformes UC i CC.
Enreach, proveïdor líder en solucions convergents de comunicacions, ha rebut el premi Enabling Technology Leadership Award 2023 de la firma global d’investigació de mercats, Frost & Sullivan. El premi reconeix el lideratge d’Enreach en el desenvolupament de la Intel·ligència Artificial (IA) conversacional que es troba dins de la seva plataforma de comunicacions al núvol i està catalogada com a líder en el mercat.
En la seva avaluació, Frost & Sullivan va destacar que Enreach és únic entre els proveïdors europeus de comunicacions al núvol per la forma en què integra la Intel·ligència Artificial conversacional en les seves plataformes. D’aquesta forma, Enreach ha estat elogiada per l’estratègia de “contacte convergent” que realitza, la qual permet integrar les millors tecnologies de la seva classe, com per exemple la Intel·ligència Artificial. Aquesta forma d’executar-la també exposa grans beneficis empresarials als clientes, aquells que aprofiten les funcionalitats de la IA conversacional per millorar substancialment els seus processos i fluxos de treball.
En aquest sentit, Frost & Sullivan va citar específicament el cas d’èxit del client “Taxibooker” per a Taxicentrale Amsterdam (TCA), la major empresa de taxis d’Amsterdam, que va aprofitar aquestes funcions d’IA integrades per digitalitzar les reserves i l’atenció al client directament des de la telefonia a WhatsApp, creant una experiència de client més còmoda que competeix amb els serveis de viatges compartits.
Els premis Enabling Technology Leadership Awards de Frost & Sullivan reconeixen a les empreses que estan a l’avantguarda de la innovació i el creixement en els seus respectius sectors, i que han assumit posicions de lideratge en la creació de nous productes, solucions i serveis que satisfan les necessitats en constant evolució dels clients. Entre els criteris de concessió s’inclouen el compromís amb la innovació i l’estratègia, l’èxit de la comercialització, la diversitat d’aplicacions, el valor de rendiment pel client, el suport a la incorporació, les experiències dels clients i el valor de la marca.
A l’avantguarda de la innovació i el creixement
“Mentre que molts competidors exploren els beneficis de la IA conversacional al front-end, l’aplicació d’Enreach de la IA conversacional als fluxos de treball de back-office i la integració a les seves principals ofertes UCaaS i CCaaS és una proposta poderosa que ofereix beneficis únics de productivitat, qualitat i satisfacció dels empleats a les organitzacions”, va senyalar Alexander Michael, vicepresident de Frost & Sullivan. “En el context de les seves ofertes UCaaS i CCaaS integrades, la plataforma d’IA conversacional d’Enreach és millor per fer front a la complexitat i l’escala i, en última instància, té més probabilitats de proporcionar un resultat satisfactori pels usuaris finals que les plataformes de la competència”, va concloure.
Capacitar a les empreses per millorar la productivitat i l’experiència del client
“Ens sentim molt honrats de rebre aquest premi de Frost & Sullivan, que valida la nostra filosofia que la missió global d’Enreach és oferir solucions atractives que produeixin resultats positius i d’impacte tant pels clients com pels socis”, va dir oferir Stijn Nijhuis, Conseller Delegat d’Enreach. “La nostra missió és anar diversos passos més enllà del simple subministrament de tecnologia, aprofitant les nostres solucions de contacte convergents per oferir els millors serveis que permetin a les empreses millorar les seves operacions, reduir costos i millorar l’experiència dels seus clients. També vull donar les gràcies als membres del nostre equip pels seus esforços i fites. Aquest premi és un reflex directe dels seus esforços, i estic agraït pel seu compromís per satisfer les necessitats dels nostres clients”.
“Estic especialment orgullosa d’haver rebut aquest premi, ja que reconeix el nostre compromís continu amb la innovació, que hem demostrat un cop més a l’incorporar a la nostra plataforma la potent tecnologia GPT-3, la columna vertebral de ChatGPT. Amb les nostres exploracions actuals de grans models lingüístics (LLM), confiem en permetre diàlegs encara més fluids per a les nostres solucions d’IA”, va declarar Anne Bakker, Directora d’Enreach AI. “Les últimes millores per a casos d’ús de taxis com el de TCA inclouen la integració d’un altre sistema líder de despatx de taxis, formes més còmodes de reservar pagaments a compte i funcions de conversa ampliades que permeten una flexibilitat molt alta a les reserves, incloent peticions especials com demanar diversos cotxes, equipatge gran o capacitat de transport d’animals”.