Notícies

Masvoz és notícia a la premsa sectorial

Enreach 09/12/2015
Clock icon 1 min

Masvoz segueix sent notícia als mitjans. Aquesta vegada ha estat la premsa sectorial la que s’ha fet ressò de les últimes novetats de l’operador integral de telecomunicacions, tant per la seva aposta innovadora en serveis als clients com per la seva presència en esdeveniments de primera línia.

D’una banda, la revista capdavantera del sector dels call centers, Contact Center, informa que masvoz ha estat una de les 48 empreses escollides pel Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya per participar al Mobile World Congress (MWC), que se celebrarà a la fi de febrer. Contact Center publica la notícia tant en l’edició online com en la versió impresa.

Aquesta notícia ja va ser motiu d’un article al diari Expansión i a callcenternoticias.com. A més, la publicació Contact Center també ha donat a conèixer l’èxit de l’empresa després que hagi desenvolupat una solució integrada de gestió de les trucades entrants de la companyia Vueling. L’empresa utilitza el servei Contact Center Virtual de masvoz per a les trucades rebudes, l’enregistrament i escolta de trucades en temps real i el reconeixement de veu (ASR) perquè els seus clients puguin accedir directament a la informació dels vols sense temps d’espera. Masvoz també proveeix a Vueling de totes les numeracions de xarxa intel·ligent a Espanya i a l’estranger.

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo