Notícies

masvoz presentarà al MWC17 les seves solucions de telefonia i mobilitat intel·ligent per a empreses

Enreach 09/02/2017
Clock icon 2 min

Per tercer any consecutiu, masvoz, operador especialista en serveis de telefonia al núvol per a empreses, estarà present al Mobile World Congress (MWC), que tindrà lloc entre el 27 de febrer i el 2 de març al recinte ferial de Gran Via de Barcelona. En aquesta nova edició del MWC, l’entitat pública Red.es ha seleccionat masvoz per tenir un estand propi (estand 4) a l’espai institucional Pabelló d’Espanya com a companyia referent en telefonia intel·ligent.

Amb aquesta nova participació al MWC, masvoz vol aprofitar la visibilitat que proporciona la major cita tecnològica a nivell mundial per mostrar als visitants (més de 101.000 professionals de més de 200 països), les seves solucions de telefonia i mobilitat intel·ligent per a empreses, basades en la flexibilitat, la simplicitat i l’eficiència del núvol, i de pagament per ús. “Les empreses necessiten connectar més estretament amb els seus clients. Emetre i rebre trucades amb més funcionalitats, control i integració. En definitiva: parlar amb les noves regles del núvol”, explica Alfred Nesweda, CEO de la companyia.

Mobilitat intel·ligent, The Next Element de les comunicacions corporatives

Amb un enfocament innovador, masvoz ha creat el concepte mart mobility per a resoldre de forma simple i eficaç les necessitats de mobilitat dels professionals i els treballadors de les empreses d’avui. La tecnologia basada en la flexibilitat i eficiència del cloud, els permet estar sempre connectats al seu sistema telefònic corporatiu, independentment del lloc on es trobin i del dispositiu que tingui a mà, ja sigui smartphone, tauleta, ordinador o terminal d’oficina.

La proposta de mobilitat intel·ligent de masvoz porta l’experiència mòbil de les seves solucions de Centraleta Virtual o el Cloud Contact Center a un altre nivell. Els usuaris de la centraleta poden rebre i emetre trucades a qualsevol lloc, i fer-ho mantenint les mateixes funcionalitats que tenen quan estan a l’oficina. Per a això, l’únic que necessiten és un dispositiu connectat a Internet. D’altra banda, els agents i supervisors dels contact center també poden accedir a les aplicacions de gestió, i rebre i emetre les trucades des de qualsevol lloc. Amb aquestes solucions de mobilitat, masvoz ha desenvolupat tot allò que una empresa necessita per a comunicar-se a nivell professional, incrementant la seva productivitat, eficiència i flexibilitat.

Referent en numeració intel·ligent a Espanya per a operadors internacionals

A més, masvoz ofereix als seus clients plans personalitzats de numeració telefònica a més de 70 països gràcies a acords amb els principals operadors dels cinc continents. Així mateix, desenes d’operadors de tot el món confien en els serveis de numeració intel·ligent de masvoz a Espanya per ampliar la seva cartera de serveis de numeració internacional. A través de la participació al Mobile World Congress, la companyia vol consolidar i ampliar la seva xarxa de socis i operadors internacionals.

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo