masvoz, operador pioner en solucions de comunicacions cloud per empreses, presenta la seva oferta per a facilitar a les empreses les anàlisis predictives i l’obtenció d’informació de valor gràcies a la integració de noves tecnologies d’analítica avançada.
- La companyia, que compta amb una plantilla de 55 persones acaba de traslladar-se a unes noves oficines a Barcelona per poder assumir les més de 20 incorporacions previstes per aquest any.
- masvoz ha doblat el seu objectiu de negoci en els últims 3 anys. El 2019 preveu facturar 25 milions d’euros, gràcies a la creixent adopció de les solucions de comunicacions en el núvol a les empreses.
- Aquest any masvoz aposta per la incorporació de tecnologia de Big Data basada en Intel·ligència Artificial per optimitzar el processament de dades entre les empreses i els seus clients.
masvoz, operador de comunicació en el núvol amb més de 16 anys d’experiència en serveis de comunicacions per a empreses, estarà present, per cinquè any consecutiu, en una nova edició del Mobile World Congress (MWC), que tindrà lloc entre el 25 i el 28 de febrer a Barcelona. masvoz ha estat seleccionada per l’entitat pública Red.es per formar part del Pavelló d’Espanya com a empresa referent en solucions de comunicació intel·ligent i estarà ubicada a l’estand 19 del recinte.
La companyia, que ha contribuït al creixement i consolidació (nacional i internacional) d’algunes startups i scaleups capdavanteres de la innovació de les principals capitals espanyoles gràcies a les seves solucions de comunicació intel·ligent pay-per-use, aprofitarà el fort impacte global de l’esdeveniment per donar un pas més i presentar la seva aporta per les solucions de comunicació en el núvol per a empreses, que ajuden a les organitzacions a realitzar anàlisis predictives i obtenir informació d’alt valor gràcies a la integració de noves tecnologies d’analítica avançada.
Integració amb CRM, clau en el futur de les comunicacions intel·ligents
Amb aquesta nova participació al MWC, masvoz vol aprofitar la visibilitat que ofereix la major cita tecnològica a nivell mundial per mostrar als visitants (més de 107.000 professionals de més de 200 països en la seva última edició) la importància de la integració de noves capacitats d’analítica avançada gràcies a la integració amb els sistemes de venda. “Integracions que permetin realitzar i rebre trucades des dels CRM de les empreses, per a què la informació del client estigui present en totes les seves comunicacions amb l’empresa”, explica Alfred Nesweda, CEO de masvoz.
“Les eines d’atenció telefònica professional, faciliten l’optimització de les comunicacions i permeten aprofitar l’impuls de noves tecnologies d’intel·ligència artificial per millorar les tasques que els centres d’atenció al client realitzen a diari. Així, les empreses tindran un fàcil accés a les anàlisis predictives i l’obtenció de més informació en temps real i de forma automàtica”, afegeix Nesweda.
Solucions adaptades a l’era digital
masvoz ha desenvolupat solucions adaptades a l’omnicanalitat i la digitalització (autoservei) com Click&Talk, que permet millorar l’experiència de l’usuari mentre navega per la pàgina web d’una empresa alhora que parlen amb l’aplicació des del seu navegador en qualsevol país, sense necessitat d’instal·lar cap plug-in o aplicatius, no comprar auriculars o d’altres dispositius addicionals. D’aquesta manera, els usuaris queden satisfets en la resolució de les seves consultes, a cost zero i sense esperes. Al llarg del 2019, l’equip de TI i producte de la companyia seguirà treballant en la creació d’aquest tipus de solucions adaptades a l’era digital i amb un únic objectiu: oferir una excel·lent experiència a l’usuari.
Creixement de la migració al núvol
Segons l’informe ‘Digital Economy and Society in the EU 2018’, elaborat per Eurostat, a Espanya el 19% de les empreses ha migrat al núvol, situant-se per sobre de països com França i Alemanya.
Entre els avantatges que ofereix per a una pime, una startup o una scaleup la utilització dels serveis en el núvol es troba la reducció de costos (s’elimina la inversió de capital de l’adquisició de hardware i software); l’augment de la velocitat dels serveis; l’escalabilitat dels recursos; o l’augment de la productivitat, el rendiment i la confiabilitat gràcies a la simplificació de processos. Així mateix, el pagament per ús dota a les plataformes de serveis en el núvol d’una gran flexibilitat.