Sistemes de telefonia empresarial

El mercat de serveis de telefonia en el núvol assolirà els 42 mil milions de dòlars el 2026

Enreach 28/08/2018
Clock icon 3 min

Segons un informe de Transparency Market Research, s’espera que el mercat mundial de serveis de telefonia en el núvol assoleixi gairebé 42 mil milions de dòlars pel 2026, registrant una taxa de creixement anual composta de més del 17%.

La creixent demanda de mobilitat empresarial, una força de treball mòbil i els múltiples beneficis que ofereixen els serveis de telefonia en el núvol estan impulsant una major adopció, segons aquest informe. A més, la creixent penetració de dispositius mòbils està impulsant la demanda global.

L’adopció de serveis de telefonia en el núvol a les pimes està augmentant principalment degut a l’eficiència de costos, així com a la inversió de capital limitada requerida per implementar sistemes en xarxa en comparació amb els serveis de xarxa tradicionals. Els avenços en la tecnologia i l’addició de múltiples funcions als telèfons IP han atret als clients comercials a migrar a xarxes IP.

Hi ha una gran demanda de sectors verticals de la indústria que inclouen banca, serveis financers i assegurances, telecomunicacions i informàtica, atenció mèdica, venda minorista, govern, mitjans i entreteniment, educació i altres. El segment de TI i telecomunicacions va tenir una participació destacada en el mercat el 2017 i també s’espera que s’estengui substancialment fins el 2026. 

El mercat de centraletes virtuals es duplicarà el 2023

D’altra banda, segons un informe de MarketsandMarkets, s’espera que el mercat de centraletes virtuals es dupliqui pel 2023, creixent de més de 4,7 mil milions de dòlars aquest any a 9,5 mil milions de dòlars el 2023, amb una taxa de creixement anual composta del 15%.

Els factors que promouen el creixement inclouen una creixent necessitat de mobilitat empresarial i una creixent adopció del núvol i les comunicacions unificades. També fomenta el creixement la necessitat cada cop major d’actualitzar les centraletes tradicionals a centraletes virtuals basades en el núvol, així com l’estalvi de costos.

Per regions, l’informe projecta que Amèrica del Nord tindrà la major participació i continuarà dominant el mercat. La regió ha estat testimoni del sorgiment de tecnologies de tendència, com el núvol, la Internet de les Coses, la mobilitat i les comunicacions unificades, que impulsen la necessitat de connectivitat i comunicació fiables. Les empreses i les indústries estan adoptant centraletes virtuals com a part de les seves operacions comercials i estratègies per competir en el mercat i augmentar la seva productivitat.

El mercat global de telecomunicacions en el núvol també creixerà

D’acord amb un informe de Mordor Intelligence, el mercat global de telecomunicacions en el núvol arribarà als 34.590 milions de dòlars el 2023 i s’espera que experimenti un creixement del 20,35% durant el període de pronòstic (2018-2023).

Les organitzacions mostren ara més interès en els serveis en el núvol per satisfer la creixent demanda de les operacions comercials. S’espera que la creixent demanda de serveis en el núvol, els menors costos operatius i administratius, i una major consciència sobre les telecomunicacions en el núvol entre les empreses impulsaran el creixement del mercat.

La integració de models comercials amb aplicacions col·laboratives seran el principal impulsor pel creixement d’aquesta solució. Es preveu que les aplicacions col·laboratives, com el correu electrònic, la missatgeria instantània, la missatgeria unificada i el correu de veu, impulsen les perspectives de creixement en aquest mercat, ja que la majoria de les empreses busquen un alt grau d’integració amb les aplicacions col·laboratives.

Alguns dels principals avantatges oferts per les solucions d’UCC inclouen una major productivitat, comunicacions més ràpides i eficients, major flexibilitat, costos reduïts, administració col·laborativa de tasques i eliminació de les barreres de comunicació. Les solucions de comunicació i col·laboració unificada són crucials per a les organitzacions que busquen augmentar la productivitat i seguir sent competitives. Aquests beneficis oferts per les solucions UCC han augmentat la demanda, impulsant indirectament el creixement del mercat de les telecomunicacions en el núvol.

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo