Sistemes de telefonia empresarial

Per què les comunicacions cloud impulsen el desenvolupament de les empreses?

Enreach 23/05/2017
Clock icon 2 min

A mesura que les noves empreses digitals, les canviants preferències d’empreses i individus, i els diferents models de lliurament del núvol transformen el panorama global dels negocis, el mercat global de les solucions de comunicacions unificades i col·laboració (UCC) està experimentant un ràpid creixement i transformació que brinda noves oportunitats a les organitzacions.

Així ho indica l’informe elaborat per la firma d’anàlisi Frost & Sullivan sota el títol “Perspectiva mundial de la indústria UCC el 2017”, segons el qual quan els proveïdors comencen a aprofitar els beneficis en matèria d’integració i optimització de fluxos de treball a través de les tecnologies unificades de comunicació i col·laboració, sorgeixen nous reptes i oportunitats de negoci per a les empreses.

Aquest informe revela, a més, els diferents factors que els clients tenen en compte a l’hora d’adquirir solucions de comunicacions unificades i col·laboració (UCC), al mateix temps que brinda informació sobre com els proveïdors poden fer ús de les APIs i arquitectures híbrides amb l’objectiu de captar clients i augmentar així la seva quota de mercat.

Els canvis descrits a l’informe són impulsats per la major demanda de solucions personalitzades capaces d’integrar-se a la perfecció amb el software empresarial de tercers, sense oblidar l’important paper de la innovació en les comunicacions en el núvol que està facilitant que els proveïdors d’aquest sector expandeixin els seus catàlegs de serveis.

En aquest sentit, l’analista de Transformació Digital de Frost & Sullivan Robert Arnold ha manifestat que “les carteres de solucions diversificades i enfocaments més holístics són una necessitats per donar suport a la transformació del negocio, però, al mateix temps, mantenir les competències essencials és la clau de l’èxit. La mobilitat, la independència dels dispositius, les capacitats socials, els mashups i la personalització seran elements significatius de les solucions de comunicacions en el núvol del futur”.

Entre els principals reptes als quals fan front les companyies que operen al sector de les UCC, l’informe assenyala l’acceleració de la innovació i l’escalada de la competitivitat, amb múltiples nivells de preus, funcionalitats i models de negoci.

Així, l’informe conclou que els proveïdors hauran de fer front a aquests reptes prestant una major atenció a la flexibilitat del desplegament, a l’alta qualitat i a la integració dels fluxos de treball amb les UCC. Tot això en el seu conjunt proporcionarà un millor retorn de la inversió gràcies a la productivitat ininterrompuda, l’agilitat de les operacions comercials i la major eficiència del rendiment.

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo