Ets un professional de l’atenció al client? Llavors no et pots perdre la nostra ponència el 23 de novembre a les 10:15h dins de l’Expo Relación Cliente.
Com a patrocinadors de l’esdeveniment nacional més gran del sector, obrirem un debat que està en boca de tots des que la intel·ligència artificial va irrompre als call centers: la IA ens manté a l’avantguarda o ens suposa una amenaça?
Carlos Jiménez, el nostre CCO i Carme Poy, la nostra Sales Manager, estaran a la Sala Tòquio del Kinépolis de Madrid compartint les millors pràctiques per transformar aquesta potent tecnologia en una més de l’equip d’atenció al client.
Amb casos d’ús inèdits, demostraran com la intel·ligència artificial és capaç de respondre les consultes més senzilles de manera ràpida i ajudar-te a augmentar el rati de trucades resoltes en el primer contacte i a complir amb els SLAs.
Estàs pensant en canviar de proveïdor? Vols veure en acció les últimes tecnologies per a centres de trucades? T’agradaria revendre solucions de CCaaS? A l’estand 52 trobaràs totes les respostes! A més de parlar en persona amb els nostres experts, podràs provar delícies asiàtiques i guanyar una càmera d’impressió instantània si superes el videojoc que hem desenvolupat en exclusiva per a aquest esdeveniment 😜 📸.
Aquesta és l’agenda de l’esdeveniment:
Dimecres, 22 de novembre
08:45 Obertura de portes
Benvinguda i cafè al nostre estand.
9:15 – 11:30 Taules rodones
A la Sala Tòquio es celebraran ponències sobre: l’impacte dels teus valors de marca en els clients i els usos de la IA en els anàlisis de dades.
A la Sala On Solucions trobaràs presentacions sobre l’experiència de l’agent i el futur de l’atenció al client.
I a la Sala Experiències parlaran sobre el cas d’ús de North Market.
11:30 – 12:15 Networking
Pausa per prendre cafè.
12:15 – 14:15 Taules rodones
A la Sala Tòquio es compartiran claus per gestionar la frustració dels clients i consells per personalitzar el seu customer journey.
A la Sala On Solucions podràs escoltar ponències sobre mites de la intel·ligència artificial, consells per generar valor i solucions als reptes de planificació.
I a la Sala Experiències presentaran els casos d’ús de Whirlpool, Fifth Third Bank i ONCE.
14:15 – 15:30 Networking
Pausa per fer una cata de vins nacionals.
15:30 – 17:00 Taules rodones
A la Sala Tòquio es celebraran ponències sobre: la relació entre l’experiència d’empleat i la de client i algunes pràctiques per millorar l’engagement.
I a la Sala On Solucions trobaràs presentacions sobre el compliment de lleis i les estratègies de personalització.
17:00 Fi de la primera jornada
Ens acomiadem fins al dia següent.
Dimecres, 23 de novembre
08:45 Obertura de portes
Benvinguda i cafè al nostre estand.
10:15 – 10:45 La IA que ens fa més humans (Sala Tòquio)
La Intel·ligència Artificial a l’atenció al client: avantguarda o amenaça? Buscant respostes sorprenents a l’intrigant dilema entre la tecnologia i la humanitat.
10:45 – 11:15 Taules rodones
A la Sala Tòquio es parlarà sobre el futur de la IA en l’experiència de client.
I a la On Solucions reflexionaran sobre el après al sector.
11:15 – 12:00 Networking
Pausa per prendre cafè.
12:00 – 14:00 Taules rodones
A la Sala Tòquio trobaràs ponències sobre maximitzar sinergies entre client-agent, rendibilitzar l’omnicanalitat i informació sobre com aplicar la IA per a vendes.
A la Sala On Solucions compartiran casos d’ús per transformar l’experiència de client i consells per començar una estratègia conversacional.
I a la Sala Experiències podràs conèixer el cas d’ús de Planeta Huerto.
14:00 Networking i fi de la expo
Cata de vins nacionals i fi de la segona jornada.
T’AGRADARIA ASSISTIR?
Acompanya’ns a gaudir de dos dies de networking a la capital.