Masvoz, operador de telecomunicacions especialitzat en serveis per a empreses, va tancar l’exercici 2011 amb un augment del 43% en la seva facturació, sumant així un total de 20,3 milions d’euros. En tan sols cinc anys, Masvoz ha multiplicat per 7 la seva facturació. Des de l’any 2006, l’operadora de telecomunicacions ha incrementat, anualment, tant el volum de facturació com de minuts operats per les seves diferents xarxes i plataformes. Alfred Nesweda, director general de Masvoz, explica: Hem posat els nostres esforços en el desenvolupament d’un complet portfolio de serveis integrats en un útil i intuïtiu panell de control que aprofita els avantatges del Cloud: reducció de costos; ràpida engegada i escalabilitat del servei; més gran disponibilitat i accés des de qualsevol equip amb connexió a Internet, i pagament per ús. Actualment, l’operadora dóna servei a més de 900 empreses, entre les quals es troben, segons explica Nesweda, companyies capdavanteres dins dels sectors de logística, banca, assegurances, comerç electrònic, telecomunicacions, turisme tant en l’àmbit nacional com en l’internacional. Especialitzat en serveis a la xarxa per a empreses, Masvoz és un operador de telecomunicacions que centra la seva activitat en els serveis de veu (centraleta virtual, enregistrament de trucades, IVR, enrutament intel·ligent, reconeixement i síntesi de veu, multiconferència, bústia de veu virtual, telefonia IP, sistema virtual d’agents, clic2call, monitorització de trucades en temps real; numeració (xarxa intel·ligent, geogràfica, mòbil i internacional); SMS; fax (fax virtual, enviament massiu), i serveis de cobrament TPV.