Atenció al client

8 beneficis de la política BYOD per organitzacions amb call center

Enreach 09/12/2019
Clock icon 4 min

Les expectatives dels usuaris estan arribant al lloc de feina de formes fascinants i el moviment ‘Bring Your Own Device’ (BYOD) n’és un exemple freqüent. El 59% de les organitzacions ja permeten que els empleats usin els seus dispositius personals pel treball, i un altre 13% planeja implementar una política BYOD a mig termini.

Els Millennials natius digitalment i la Generació Z tenen preferències no tradicionals quan es tracta de comunicar-se, aprendre, col·laborar i fer la seva feina. A l’equipar a les generacions actuals i futures amb les eines adequades que necessiten per obtenir accés a la informació, el personal pot oferir una millor experiència al client, el que millora la rendibilitat de la marca i l’experiència dels empleats.

8 beneficis de la política BYOD per organitzacions amb call center
1) Alineament amb comportaments ja existents

Els empleats ja estan usant els seus dispositius personals en el lloc de treball. Un estudi del Pew Research Center va trobar que el 77% dels treballadors usen els seus telèfons independentment de les polítiques de l’empresa. Tenir una política BYOD ajuda a les empreses a alinear-se amb els comportaments per comprometre’s, educar i comunicar-se amb el persones mentre compleixen amb les lleis i regulacions laborals.

2) Augment de la confiança

Sense conèixer o comprendre la política de l’empresa, els empleats s’enfronten a l’ambigüitat i a la sensació d’amagar-se quan usen dispositius personals a la feina. Aquests comportaments poden causar problemes de confiança, creant un ambient negatiu. Tenir una política clara de BYOD que sigui accessible per a tot el personal, crea una cultura de confiança, transparència i un enteniment entre els directius i el personal sobre l’ús del mòbil en el lloc de treball.

3) Estalvi de costos

La tecnologia en el lloc de feina està associada amb l’augment de les despeses, però BYOD ajuda a estalviar diners en hardware i suport. Permetre que els empleats usin els seus propis dispositius, disminueix el cost de comprar i reemplaçar la tecnologia pel personal.

Quan es considera la multitud d’investigacions que vinculen les polítiques de BYOD amb una major satisfacció dels empleats, també es pot tenir en compte l’estalvi de costos associats amb la retenció del talent.

4) Reclutament dels millors talents

Les empreses han d’adaptar les seves cultures laborals per atreure i retenir als millors talents. Amb les noves generacions que aviat ocuparan la majoria de la força laboral, i el 93% dels Millennials afirmant que la tecnologia és clau a l’escollir un futur lloc de feina, és crucial que les empreses inverteixin en tecnologia per oferir una experiència excepcional als empleats. BYOD ajuda a mantenir baixos els costos de tecnologia del personal, alhora que crea un entorn de treball adaptable per canviar les expectatives dels treballadors.

5) Millora de l’eficiència i la seguretat

Una política BYOD ajuda a les empreses a crear un programa mòbil compatible, regulat i ben administrat, reduint el risc de violacions de seguretat.

6) Augment de la productivitat dels empleats

L’usuari mig de BYOD estalvia 58 minuts al dia a l’usar els seus dispositius personals en el treball, el que els hi dona més temps per aprendre, créixer i executar una excel·lent experiència del client. Tenir accés a informació sobre productes i promocions en temps real, així com a horaris digitals i programes de capacitació, ajuda als empleats a ser més productius i compromesos amb l’empresa i amb la satisfacció del client.

7) Proporció d’un millor servei al client

Permetre que els empleats usin dispositius personals en tasques relacionades amb la feina, influeix en els seus comportaments cap als objectius comercials, el que resulta en una major satisfacció del client i, en última instància, millors resultats i majors vendes. Les polítiques de BYOD permeten als treballadors tenir un millor rendiment, el que alhora crea millors experiències.

8) Increment del compromís dels empleats

Els empleats compromesos estan més motivats, compromesos i són més productius amb les empreses per a les quals treballen. Tenir una bona política BYOD en una organització augmenta el compromís dels empleats al generar confiança i trencar les barreres de comunicació.

La tecnologia mòbil continuarà transformant el lloc de treball. Avançar i implementar una política BYOD no només ajuda a reclutar i retenir als millors talents, sinó que també impacta positivament en les despeses operatives i l’experiència dels empleats. BYOD no és el futur de la tecnologia en el lloc de feina, és la realitat actual i ara és més important que mai portar-la a la primera línia.

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo