L’informe ‘The State of Customer Experience 2017’ confirma que els contact center en el núvol estan substituint als call center locals. D’aquesta manera, els contact center basats en el núvol són cada vegada més comuns degut als beneficis d’aquesta solució disponible com a servei. En aquest post explicarem quins són els principals 8 beneficis de portar el teu contact center al núvol.
En l’actualitat, les empreses segueixen valorant molt positivament les plataformes basades en el núvol, ja que ofereixen característiques que milloren la interacció amb els usuaris, impulsant la satisfacció del client i identificant les àrees dins de l’organització que es beneficiarien més de la implementació d’aquest model.
Garantir la satisfacció del client és el principal objectiu de les empreses de call center i dels seus empleats. Per això, la implantació d’un software d’atenció telefònica professional en el núvol és la solució idònia per a les organitzacions que busquen versatilitat i eficàcia en les seves comunicacions amb el client.
8 beneficis de portar el teu contact center al núvol
1.- Rapidesa d’implementació: els contact center basats en el núvol no requereixen de la instal·lació de nous equips ni de nou hardware. Pel contrari, la implementació d’aquests sistemes és ràpida i no hi ha problemes en els procediments de configuració en l’entorn comercial de les empreses.
2.- Model de negoci sense fissures: l’ús de contact centers basats en el núvol permet als usuaris accedir sense problemes als sistemes amb l’ajuda d’una connexió a Internet i oferir experiències d’alt nivell als clients en qualsevol lloc i en qualsevol moment.
3.- Flexibilitat i escalabilitat: segons els requisits de les diferents empreses, els contact center en el núvol es poden adaptar a les seves necessitats específiques per realitzar amb èxit les seves operacions comercials.
4.- Atenció al client 360: els call center en el núvol estan disponibles en qualsevol moment i els agents poden respondre a les consultes dels clients des de qualsevol dispositiu amb accés a Internet, 24/7.
5.- Supervisió del rendiment: amb els centres de contacte basats en el núvol, les empreses poden centrar-se en el rendiment eficient de l’agent, el que generarà una alta productivitat i alts nivells de qualitat del servei.
6.- Sistemes ‘friendly’ per l’usuari: les solucions basades en el núvol es caracteritzen per un disseny fàcil d’usar i centrat en l’usuari. Això que els agents dels call center es beneficiïn de la funcionalitat de nivell empresarial sense les molèsties de l’àrdua capacitació en sistemes desactualitzats i les lluites quotidianes d’usabilitat.
7.- Integració amb els softwares corporatius: els centres de trucades generalment depenen de múltiples sistemes de software que inclouen Customer Relationship Management (CRM), generadors de scripts de trucades i tiquets d’assistència. Els contact center en el núvol ofereixen integracions amb un sol clic amb les eines comercials corporatives. Això dóna com a resultat una experiència d’agent enriquida que redueix la redundància de dades i maximitza l’eficiència i la productivitat. Amb un sistema d’integració holística, els responsables de la presa de decisions poden accedir a múltiples sistemes des d’una única ubicació, augmentant l’eficiència de les seves decisions basades en dades.
8.- Major productivitat: els centres de contacte bastats en el núvol ofereixen un procés de monitoreig de trucades. Els agents poden treballar amb un sol tauler de control integrat mitjançant la tecnologia basada en el núvol, prenent decisions efectives que redueixen la rotació d’agents.
Els negocis actuals exigeixen una tecnologia àgil i una presa de decisions receptiva. Això es tradueix en un menor servei al client que suposa un gran avantatge competitiu. Els contact center en el núvol s’han convertit en la cara de l’empresa pels clients. Com a resultat, els clients experimentaran un menor temps d’activitat, el que reduirà els problemes del servei i millorarà el retorn de la inversió.