Notícies

Els mitjans es fan ressò del creixement de masvoz

Enreach 04/09/2015
Clock icon 2 min

Masvoz, empresa especialista en el desenvolupament de serveis de telefonia en el núvol per empreses, va incrementar el seu marge brut sobre la facturació un 11% durant el 2015. Així, els ingressos nets (o marge brut) van assolir els 3,3 milions d’euros.

El resultat completa l’objectiu marcat per la companyia l’any 2012 de créixer un 25% en 3 anys.”

L’aposta per les solucions de valor afegit per a empreses

L’increment del volum de negoci de masvoz es deu, sobretot, al creixement del 29% de les solucions de telefonia corporativa per a pimes. Les empreses d’aquesta mida són les més propenses a portar els seus sistemes de comunicació al núvol, ja que es beneficien d’altes prestacions de telecomunicacions sense necessitat de fer una inversió inicial.

Les línies de negoci que més van créixer van ser la telefonia corporativa i les solucions per a contact centers.”

Al mateix temps, la família de productes de contact center va créixer per sobre del 50%, reafirmant l’aposta de la companyia per aquest segment. Aquestes solucions estan dirigides a departament d’atenció a clients, o a companyies especialitzades en call center, que gestionen campanyes de grans volums de trucades entrants o sortints. L’increment de l’àrea de contact center va ser impulsat per una major oferta de serveis a clients de sectors en creixement, com el turístic o el d’e-commerce.

Masvoz ofereix a les companyies solucions per gestionar les seves línies, centraletes i contact centers utilitzant tecnologia de “cloud computing”, que permet fer més flexibles i eficients aquests serveis.

“L’ús de la telefonia cloud s’està estenent ràpidament en les empreses espanyoles, i ho farà encara més en els pròxims anys, com ja ho ha fet als Estats Units”.

En línia amb el creixement de l’activitat de la companyia, la plantilla de masvoz ha crescut un 15% en l’últim any, fins a arribar als 40 treballadors. Amb aquest creixement de l’equip, l’empresa es prepara també per afrontar l’increment de la seva activitat, que preveu incrementar en un 50% durant els pròxims tres anys.

La notícia en els principals mitjans

Capçaleres com La Vanguardia –tant en paper com en digital- La Voz Libre o Periodista Digital, i mitjans com Europa Press o Informativos Telecinco, a més dels diaris econòmics com El Economista, així com les xarxes socials, van recollir la informació.  

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo