Notícies

masvoz a la propera trobada Call Center + CRM Solutions

Enreach 06/11/2009
Clock icon 1 min

masvoz participarà com a expositor en la 12a trobada Call Center + CRM Solutions que es celebrarà a IFEMA a Madrid els dies 1, 2 i 3 de Desembre i on tindrà l’’oportunitat de presentar els avantatges del seu Sistema virtual d’’agents (ACD Virtual). Amb aquest avançat servei, masvoz ofereix als Centres d’’Atenció al Client tots els avantatges de disposar d’’un complet sistema de distribució de trucades (ACD), sense haver de realitzar cap inversió en adquisició d’’equipaments i llicències d’’agents.

El model ASP en el que es basa la solució de masvoz, permet als agents connectar-se a l’ACD des de qualsevol ubicació que tingui connexió a Internet i una línia de telèfon, que pot ser fixa, mòbil o IP, nacional o internacional. Per això, l’’agent fa servir una aplicació web mitjançant la qual pot modificar el seu estat, transferir trucades a altres agents, tipificar els contactes mantinguts i veure un llistat de trucades ateses.

De la mateixa manera, els supervisors i responsables del Centre d’’Atenció al Client disposen d’’un perfil avançat que els permet veure en temps real l’’estat dels agents i les cues d’espera, consultar el detall de les trucades rebudes i escoltar les converses mantingudes pels agents per auditar la qualitat del servei. A més, gràcies a una completa i intuïtiva eina de gestió online, també poden crear nous grups d’’agents, modificar el comportament de les cues, i aplicar a les diferents campanyes tota la lògica d’’enrutament intel·ligent disponible al Tauler de Control de masvoz.

Un grup de professionals de masvoz estarà a disposició dels visitants del saló per realitzar demostracions online dels seus serveis i assessorar sobre les millors opcions pel seu Servei d’Atenció al Client. 

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo