A l’estiu, els consumidors canvien els seus hàbits i gaudeixen de plans més nocturns i relaxats, mentre que moltes empreses redueixen la seva activitat i donen vacances als seus empleats, el que pot generar una major càrrega de treball pels que romanen actius.
Això pot portar a l’abandonament d’aspectes importants, com el servei d’atenció al client, l’índex de satisfacció del qual disminueix a l’època estival un 45%, segons l’American Customer Satisfaction Index. Les empreses han de ser conscients que mantenir una qualitat adequada en el servei al client és crucial, ja que els consumidors continuen fent front a problemes i queixes, i qualsevol error podria comportar la pèrdua de clients. En aquest sentit, pel sector turístic mantenir una excel·lent gestió en l’atenció al client durant l’estiu és clau per a l’èxit, ja que és un període d’alta demanda i activitat.
Com transformar l’atenció al client empresarial aquest estiu?
Conscient d’aquest context, des de dilluns 24 de juliol Enreach, proveïdor europeu de solucions convergents de comunicacions per a empreses, ha llançat una promoció especial dirigida a totes les empreses que busquen optimitzar els seus serveis de comunicació durant la temporada estival. Aquesta oferta exclusiva inclou quotes gratuïtes pels serveis de Centraleta Virtual i Omnichannel Contact Center, així com la possibilitat de contractar línies mòbils sense cost addicional.
1) La Centraleta Virtual d’Enreach permet automatitzar la gestió de trucades, unificant línies i extensions, reduint els temps d’espera i garantint que cap trucada es perdi. Aquesta eina simplifica la gestió telefònica, proporcionant un major control i eficiència en l’atenció al client.
2) L’Omnichannel Contact Center d’Enreach, permet als clients contactar a les empreses des dels seus canals preferits, el que inclou la possibilitat de resoldre les seves consultes a través de la Intel·ligència Artificial i ser connectats amb l’agent més adequat gràcies al sistema Smart Routing. Pels agents, la gestió de totes les converses es simplifica en un únic aplicatiu web, proporcionant una visió integral de totes les interaccions. Alhora, els responsables de l’empresa poden monitorejar en temps real el nivell del servei ofert i analitzar els resultats per prendre decisions encertades. El més destacat d’aquest Omnichannel Contact Center radica en el seu intuïtiu tauler de control, que permet configurar cada detall segons les necessitats específiques de cada negoci, garantint una personalització completa i adaptada als seus objectius.
3) Incorporar línies mòbils gratis, brindant la flexibilitat i mobilitat necessàries per mantenir-se connectats amb clients i equips durant la temporada estival. Cal destacar que aquestes tarifes destaquen per incloure prestacions similars als telèfons d’oficina i permeten funcionar com una extensió més dins de la centraleta. Aquesta oferta diferenciadora brinda a les empreses majors avantatges i funcionalitats en la seva comunicació.
“L’estiu és una època on algunes empreses es relaxen i creuen que alguns serveis com els de l’atenció al client no són tan necessaris, però estan equivocats. Amb aquesta promoció, la més important, de la nostra història, el nostre objectiu és ajudar a les empreses a mantenir una atenció excepcional durant la temporada estival, automatitzant la gestió de trucades i facilitant la comunicació a través dels canals preferits, mentre aprofiten els avantatges de la Intel·ligència Artificial i el Smart Routing per una experiència personalitzada i eficient”, conclou Carlos Jiménez, director comercial de Enreach.