Ventes & Marketing

Com evitar perdre trucades quan surts de l’oficina

Enreach 26/10/2023
Clock icon 3 min
Nivell: Principiant

Els comercials continuen sortint al carrer per captar clients o per reunir-se amb ells, però les trucades no s’aturen quan ets “on the go”.

Encara que hi hagi companys que atenguin els llocs fixes a l’oficina mentre tu no hi ets, hi ha la possibilitat que rebre trucades a la teva extensió perquè els teus clients et truquen directament o perquè tots els comercials de l’oficina estan ocupats.

Amb el cost que suposa convertir leads en clients avui en dia, perdre aquest tipus de trucades és un luxe que no et pots permetre. Així que, per poder contestar trucades fora de l’oficina, el primer que necessites és contractar una centraleta virtual.

Sabem que hi ha molts proveïdors de centraletes IP al mercat, així que et recomanem, primer, que tinguis molt clar el que necessites i, segon, que et decideixis per la solució que et doni més flexibilitat.

Un cop disposes de la teva centraleta virtual, aquestes són algunes de les solucions més comunes ordenades per facilitat d’implementació. Recorda que depenent de les limitacions del teu proveïdor podràs fer més o menys coses.

CONNECTA EL TEU TELÈFON MÒBIL A LA CENTRALETA

Hi ha diverses maneres de connectar telèfons mòbils d’empresa a una centraleta, la millor pel que fa a configuració i qualitat d’àudio, és la que converteix el teu telèfon en una extensió més.

Si el teu proveïdor de telefonia ofereix aquesta solució, només has d’inserir una targeta SIM al telèfon en qüestió per començar a gestionar trucades sense dependre d’Internet ni d’una app.

En aquest tipus de connexions, totes les trucades quedaran registrades a la centraleta i fins i tot es podran enregistrar i transcriure.

UTILITZA L’APLICACIÓ D’ENREACH CONTACT

Si el teu operador de telefonia actual no et permet connectar el mòbil a la centralita, pots optar per contractar Enreach Contact.

Instal·lant una app al teu telèfon intel·ligent, podràs emetre, rebre i transferir trucades de la centralita des del mòbil i configurar múltiples ajustaments avançats.

Un altre avantatge d’aquesta eina és que compta amb les funcionalitats d’un programa de comunicació interna, així que podràs enviar missatges, fer video-trucades i compartir tot tipus de fitxers des d’un mateix entorn.

UTILITZA UN SOFTPHONE

Si has anat de visita amb un client, estàs treballant des de casa o des d’una altra ciutat, també tens l’opció d’utilitzar el teu ordinador portàtil, mòbil o tauleta com si fossin un telèfon d’oficina.

Mitjançant l’ús d’un programa anomenat softphone, podràs gestionar totes les trucades amb total normalitat. És important que tinguis en compte que aquesta alternativa necessita una connexió a Internet i una configuració prèvia de les credencials SIP del teu proveïdor de centraleta virtual.

APROFITA EL SMART ROUTING

Les centraletes més avançades es poden configurar perquè, depenent de l’estat de disponibilitat de la teva extensió, et transfereixi la trucada a un dispositiu o un altre.

Així que, si ets fora de l’oficina, el teu lloc fix estarà desconnectat, quedant només l’opció de transferir-te la trucada al mòbil.

FES SERVIR LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL

Si tens una base de dades de clients dividida per llistes, pots programar la intel·ligència artificial perquè faci accions específiques depenent del tipus de client que truca.

Un cop ha parlat amb el client i ha identificat en quina llista es troba, és capaç de transferir la trucada sota els criteris que estan definits en la seva configuració.

REFLEXIONS FINALS

És innegable que la tecnologia està de la nostra part proporcionant-nos la llibertat de treballar des d’on vulguem sense que es vegi compromesa la nostra productivitat.

Si tens dubtes de quina solució s’adapta millor a les necessitats de la teva empresa o necessites un assessorament més personalitzat, els nostres experts estan sempre disponibles al 900 670 750 o al nostre xat més avall.

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo