La mobilitat geogràfica en el treball i l’aposta per un model híbrid és cada cop major en les empreses, doncs el número d’empleats que teletreballen ocasionalment fora de l’oficina s’ha multiplicat per quatre aquest any des del 2020, segons l’INE. Aquesta tendència subratlla la creixent necessitat de les eines de comunicació unificades, amb múltiples funcions, que facilitin un treball col·laboratiu.
Davant d’aquest context, Enreach, proveïdor europeu de solucions convergents de comunicacions per a empreses, ha presentar l’última actualització d’Enreach Contact, una moderna solució que revoluciona el paper de la Centraleta Virtual.
Noves funcionalitats d’Enreach Contact
El nou Enreach Contact s’ha convertit en una eina indispensable per a què empreses de totes les mides i sectors millorin els fluxos de treball, el rendiment dels equips i la comunicació amb clients i proveïdors. Aquesta solució d’avantguarda permet als treballadors connectar-se sense esforç des del dispositiu que prefereixin, en qualsevol moment i lloc. Entre les millores més destacades es troba la integració mòbil nativa sense fissures, que permet als usuaris rebre trucades sense necessitat d’instal·lar aplicacions ni tenir accés a Internet. A més, la nova versió ofereix sòlides integracions amb Google, Teams i més de 100 CRMs; compta amb enrutament avançat de trucades amb configuracions il·limitades i la seva funció de centraleta, gestiona eficaçment grans volums de trucades. Per últim, la seva interfície i experiència d’usuari renovades augmenten encara més la facilitat d’ús.
D’aquesta manera, Enreach Contact equipa als treballadors amb un sistema de comunicacions robust i adaptat a les necessitats de les empreses, amb les següents funcions:
- Xats de col·laboració: les eines de xat són una part fonamental en el treball en remot al permetre l’intercanvi en temps real de missatges, documents, imatges i vídeos. Els treballadors també poden desviar trucades i sincronitzar la presència amb Teams.
- Telefonia: un altre canal indispensable per comunicar-se en les tasques diàries del treball, i que Enreach Contact ha millorat a l’oferir funcions avançades de telefonia en tots els dispositius. Els empleats tenen fins i tot l’opció d’incloure telefonia mòbil i d’integrar en el mateix sistema amb diversos nivells de subscripció de dades.
- Vídeoconferencias: per mantenir el ritme del dia a dia i celebrar reunions que garanteixin el bon funcionament de l’equip, Enreach Contact permet videotrucades grupals amb persones de dins i fora de l’organització.
- Integracions: la solució permet importar els contactes de MS Office365 i de Google Suite; utilitzar usuaris de MS Teams com una extensió més de la centraleta i la connexió amb més de 100 CRMs diferents.
- Informes i analítiques: per superar els resultats de l’any anterior i millorar el rendiment dels equips, Enreach Contact permet exportar registres detallats de trucades (CDRs) i altres dades rellevants per a la seva anàlisi en sistemes extrems. A més, les estadístiques sobre les cues d’espera són fàcilment accessibles.
- Seguretat: els dispositius vénen amb mesures d’encriptació i autenticació. La gestió de les IP de connexió, el bloqueig de trucades a determinats destins i l’activació d’alarmes per consum excessiu formen part de les mesures de seguretat.
Molt més que una Centraleta Virtual
“Enreach Contact és molt més que una centraleta virtual. L’anomenem workspace perquè permet als empleats realitzar el seu treball amb el mateix rendiment que en l’oficina, independentment de la seva ubicació en tot el món. Si els equips poden comunicar-se interna i externament des del mateix espai de treball, no tenen limitacions. Agilitzar els fluxos de treball, en termes de col·laboració o atenció al client, suposa estalviar en recursos i sobretot en temps. No imaginem millor proposta de valor”, explica Carlos Jiménez, Director Comercial d’Enreach.