Sistemes de telefonia empresarial

Què són els pagaments integrats amb TPV virtual als call center i quins són els seus beneficis?

Product User 11/08/2022
Clock icon 3 min
Què són els pagaments integrats amb TPV virtual als call center i quins són els seus beneficis?

Brindar una excel·lent experiència al client (CX) és una prioritat per a qualsevol negoci exitós. Avui en dia, qualsevol empresa que vulgui obtenir notorietat necessita posar a disposició dels seus usuaris una solució de pagament integrada al seu call center, la pedra angular que connecta els sistemes i el software que garanteixen el correcte funcionament d’una companyia.

Els sistemes de pagament integrats a través d’un TPV online ofereixen un rendiment perfecte per optimitzar les operacions comercials de back-end, ja que faciliten i agilitzen les operacions ajudant a millorar l’experiència dels clients, ja que disminueixen els errors per imputació manual al moment de realitzar un cobrament.

Quin és el significat de pagaments integrats?

Com implica la frase, els pagaments integrats consisteixen en la unificació dels canals de gestió i venda al connectar la funció de processament de pagaments amb altres sistemes i softwares comercials, el que es tradueix en una gestió de cobrament més ràpida i segura.

Què són els pagaments integrats amb TPV virtual als call center i quins són els seus beneficis?

1) Els pagaments integrats agilitzen les operacions

Una solució de pagaments integrats automatitza els processos de comptabilitat, el que permet que una empresa eludeixi el procés d’introduir manualment les dades de les transaccions, que consumeix molt de temps i és propens a errors. Amb una solució integrada, els pagaments es comptabilitzen automàticament en el moment de la venda. El llibre de pagaments integrat mostra l’historial de transaccions en temps real, el que fa que la comptabilitat sigui més fàcil i precisa i brinda accés immediat a les dades i informació de les transaccions.

2) Els pagaments integrats brinden un millor servei al client

Una solució de pagament integrats a un call center ajuda a accelerar el pagament, donat que redueix les tasques que requereixen molt de temps per completar una transacció manualment. Gràcies a això, el personal pot centrar la seva atenció en un client alhora.

3) Els pagaments integrats són una solució més personalitzada

Un altre benefici d’una solució de pagaments integrats és que es pot personalitzar amb les funcions que necessita una empresa, ara i al futur. Es pot configurar una solució per a què funcioni amb un sistema CRM per proporcionar informació sobre les tendències de compra dels clients o es pot dissenyar per realitzar un seguiment de l’inventari, les vendes i les entregues. Una empresa pot adaptar la seva solució de pagaments integrats per oferir la informació que desitja millorar en qualsevol àrea de les seves operacions, des de màrqueting fins a comptabilitat i servei al client.

4) Les PIMES inverteixen cada cop més en tecnologia de pagaments integrats

Els clients són el principal motor per invertir en tecnologia de pagaments. Segons l’informe Worldpay de FIS® 2020 PACE, el 57% de les PIMES estan invertint en aquesta tecnologia per complir amb les expectatives dels usuaris. Des de pagaments sense contacte fins aplicacions de pagament, el software de pagament és cada cop més important per a l’èxit empresarial.

5) Avantatges d’integrar el sistema de pagament amb el call center

Quan existeix un TPV virtual vinculat al call center, els clients poden realitzar el pagament durant la trucada, mitjançant un IVR multidioma o a través d’un enllaç web. D’aquesta manera, els agents tenen la capacitat de seguir en temps real el procés de cobrament i ajudar als usuaris, sense accedir en cap moment a les dades de la targeta de crèdit.

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo