La majoria dels advocats han de trobar formes d’administrar un gran volum de trucades entrants. Un client pot estar buscant una actualització del seu cas, o un nou client potencial pot voler consultar com se li aplica una determinada llei. No importa la situació, moltes persones trucaran amb preguntes potencialment complexes.
La majoria dels bufets d’advocats contracten a un recepcionista a temps complet per atendre aquestes trucades telefòniques perquè dubten en subcontractar una feina tan important a una altra persona. Però aquesta és una opció costosa que no sempre satisfà les necessitats dels clients. És possible que un recepcionista no entengui les consultes de la persona i no sempre estigui disponible fora de l’horari d’atenció al client. Afortunadament, els call center ofereixen serveis de centre de trucades d’admissió legal per cobrir aquesta necessitat.
Què és un call center d’un bufet d’advocats?
També conegut com a centre de trucades d’admissió legal és una forma eficient i efectiva de subcontractar trucades telefòniques per augmentar la productivitat durant el dia, oferint un excel·lent nivell d’atenció als seus clients.
Beneficis de la subcontractació d’un call center
Quan s’externalitzen les trucades telefòniques legals a un proveïdor de suport confiable, s’obtenen molts beneficis que no són possibles amb el personal intern:
- Mantenir la continuïtat del negoci. El bufet d’advocats no està obert les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana, però això no vol dir que els clients no puguin comunicar-se sobre assumptes importants. Ja sigui un dia festiu, un dia ple de reunions, fora de l’horari laboral o per circumstàncies imprevistes, no perdrà cap trucada. Una empresa de subcontractació gestionarà totes les trucades, anotarà la informació crucial i enviarà aquests detalls.
- Elimina les interrupcions. Quan es treballa com advocat o es dirigeix un equip d’advocats, es sap com de necessàries poden ser les trucades telefòniques, però poden provocar distraccions. En lloc de prendre’s el temps per tornar a concentrar-se després d’una trucada telefònica, gràcies a un contatc center, els professionals poden concentrar-se en activitats més essencials mitjançant la subcontractació.
- Redueix costos. Subcontractar un centro de llamadas legal, ahorra costes, en términos de compensación, capacitación y oportunidades perdidas.
- Construeix relacions sòlides amb els clients. Els clients necessiten sentir-se atesos en qualsevol moment. Però si les seves trucades van directament al correu de bústia, no es sentiran segurs. Per això, és necessari guanyar-se la seva confiança fent que agents experts atenguin la seva trucada en qualsevol moment.
Garanteix la professionalitat. Quan s’externalitzen les trucades telefòniques legals, el bufet d’advocats ja no ha de preocupar-se per l’apariència professional de l’empresa. El call center respondrà constantment totes les trucades amb el nom de l’organització i una salutació de benvinguda.
Quins són els beneficis de subcontractar un call center per un bufet d’advocats?
1) Personalització dels serveis
Els serveis d’admissió legal permeten personalitzar completament la solució per satisfer les necessitats d’una empresa. És convenient utilitzar un contact center d’admissió legal per a un servei complet les 24 hores, o disposar d’agents suficients quan hi hagi una gran afluència de consultes de clients.
2) Reducció de costos
La majoria dels bufets d’advocats que contracten a un recepcionista o assistent personal a temps complet necessiten oferir una assegurança i d’altres beneficis que es sumen al cost del lloc de treball. Així mateix, és possible que un sol recepcionista no pugui gestionar totes les consultes pel seu compte mentre completa d’altres responsabilitats.
3) Construcció del negoci
Gràcies a la subcontractació d’un call center, els advocats poden també dedicar-se a tasques addicionals que expandeixin el negoci.
4) Ajuda als clients a qualsevol hora
Contractar un contact center per advocats permetrà absentar-se de l’oficina en qualsevol moment sense preocupar-se que els clients intentin comunicar-se amb el bufet, donat que els agents del servei al client altament qualificats respondran als seus dubtes i consultes.
5) Mesurament de resultats i anàlisi
La tecnologia cloud permet informar de cada trucada que entra i surt del call center d’admissió legal, optimitzant els resultats i ajudant a que el bufet d’avocats creixi. Així mateix, poden establir-se KPI personalitzats i elaborar informes regulars i detallats.