Qualimetrie és una consultora especialitzada en la relació client, que ajuda als seus clients a mesurar, construir i animar la satisfacció dels seus usuaris o consumidors. Filial d’una empresa francesa fundada en els anys 90, Qualimetrie ofereix els seus serveis a Espanya des del 2002, i ha multiplicat per vuit la seva plantilla en els últims 7 anys fins a més de 70 empleats, gràcies a un decidit pla de creixement definit el 2009.
La consultora ofereix als seus clients dos grans tipologies de serveis: el ‘Mistery Shopping’ per conèixer la qualitat servida quan un venedor atén a un client i el ‘Servei de qualitat percebuda’ mitjançant el qual realitzen sondejos de satisfacció online i telefònics per conèixer l’opinió de clients reals.
Solucions professionals de telefonia en el núvol per fer estudis de mercat
Per gestionar les trucades dels seus projectes d’anàlisis de satisfacció del client, Qualimetrie utilitza la solució Cloud Contact Center de masvoz. Gràcies a la flexibilitat del núvol, ha pogut dimensionar el seu equip progressivament, des d’un agent fins a la quinzena d’agents que hi treballen en l’actualitat.
“El gran avantatge del contact center en el núvol de masvoz és l’escalabilitat i la possibilitat de deslocalització”, explica Olivier Lepoutre, director general de Qualimetrie.
Mitjançant els mòduls avançats de supervisió i estadístiques, Qualimetrie pot analitzar el rendiment de les seves campanyes i la productivitat dels seus agents en tot moment, així com lliurar als seus clients complets informes d’estadístiques molt fiables sobre cada campanya o projecte.
La teva empresa fa estudis de mercat? A masvoz t’ajudarem a tenir les solucions de telefonia adaptades al teu sector.