Els teus agents passen hores marcant números de telèfon, només per rebre tons d’ocupat i correus de veu interminables? Si la resposta és “sí”, has de saber que milers d’organitzacions a tot el món s’enfronten al mateix problema.
El temps dels agents és molt valuós, i necessiten fer que cada segon compti. Per això, un marcador automàtic és l’eina que necessites. Ajuda a maximitzar la productivitat i l’eficiència de la trucada de vendes i simplifica el procés. Segons Boston Consulting Group, també ajuda a augmentar el temps de conversa dels agents en més d’un 300% (un gran impuls per a la productivitat!).
Què és un marcador automàtic?
Un marcador automàtic (també conegut com marcador telefònic automàtic) és un software de telefonia que automatitza les trucades de vendes sortints. Ho fa marcant una llista de números de telèfon i connectant a l’agent només quan el receptor respon a la trucada.
Boston Consulting Group estima que la majoria de les empreses malbaraten aproximadament entre el 30% i el 50% dels seus pressupostos de vendes en processos ineficients, el que genera dèficit de productivitat, pèrdua d’oportunitats, prospecció de vendes ineficient i fuga d’ingressos. Si no vols ser una d’aquestes empreses, hauries de començar a usar eines com un marcador automàtic per millorar l’eficiència de les teves trucades de vendes. A més d’això, un marcador automàtic ofereix una sèrie d’altres beneficis, com:
1) Major número de trucades de vendes
Amb un marcador automàtic, el mateix agent podria comunicar-se amb centenars de persones en una hora, ja que s’elimina tot el temps d’inactivitat entre trucades. Això augmenta el volum de trucades de vendes realitzades en un dia i augmenta les possibilitats de l’agent de tancar tractes i assolir els seus objectius de vendes.
2) Interaccions de vendes personalitzades
Quan els representants de vendes disposen de la informació del client potencial justament abans de la trucada, poden personalitzar l’enfocament i augmentar les possibilitats de conversió. A més, quan el marcador automàtic està integrat amb un CRM, s’elimina la necessitat d’introduir dades de trucades manualment, el que redueix el risc d’errors humans.
3) Temps d’inactivitat reduït
Amb un marcador automàtic, es crea un ecosistema automatitzat en què els agents tenen un temps d’inactivitat limitat.
4) Monitoreig i report
Alguns marcadors automàtics també vénen amb informes incorporats i un motor d’anàlisi que genera informació clau sobre les seves trucades, com resultats de trucades, durada, volum, etc. Aquestes eines també poden ajudar-lo a analitzar les seves dades de trucades en fred i identificar tendències i patrons.
5) Accés a funcions avançades
A més de l’anàlisi i la integració amb CRM, alguns software de marcació automàtica també disposen d’una sèrie de funcions avançades que milloren l’eficiència general de les trucades de vendes, com la gravació de trucades.
Coneixes l’automarcador Outbound by Enreach i quins són els seus beneficis i funcionalitats?
- Contacta proactivament amb els teus clients: Impulsa el teu negoci amb el nostre software de telefonia empresarial en el núvol: sense instal·lacions ni equips. Només necessites un dispositiu amb connexió a Internet per crear i gestionar les teves campanyes de Màrqueting, avaluar la seva eficàcia en temps real, mesurar els resultats i fer que el teu negoci creixi fins a un 400%. A més, interconnecta sucursals, departaments i membres de l’equip sense problemes.
- Marcadors intel·ligents: Prediuen la disponibilitat dels agents i optimitzen les comunicacions.
- Informació sobre els teus clients: Saluda als teus prospectes pel seu nom i atén directament les trucades.
- Panel de control i estadístiques: Analitza en temps real l’èxit de les teves campanyes i millora-les en funció dels resultats.
- Gestió en temps real: Avalua el rendiment i al qualitat del treball dels agents, en temps real. Maximitza la rendibilitat i l’eficiència.
- Administrador de trucades: No perdis ni una venda rastrejant als teus clients potencials i tornant-los la trucada.
- Configuració de cites: Reserva reunions amb prospectes fàcilment i integra-les directament en el teu sistema de calendari preferit.
Automatitzacions: Automatitza els processos usant disparadors. Integra’t amb sistemes externs o automatitza els fluxos de treball.
- Gestió avançada de clients: Gestiona en detall l’estratègia de contacte amb els teus leads per augmentar el rendiment de les teves vendes.
- Pagaments: Accepta pagaments per telèfon de manera ràpida, fàcil i segura.
- Organització d’agents: Controla l’accés a les dades, defineix els rols d’usuari i planifica horaris.
- Ciberseguretat: Gestiona els teus blacklists, compleix el RGPD i gestiona les dades confidencials amb seguretat.
Conclusió
Com hem mostrat en aquest post, un marcador automàtic és una tecnologia moderna que pot augmentar significativament l’eficiència i la productivitat dels equips de vendes. Al permetre que els agents realitzin trucades sortints automatitzades, un marcador automàtic els hi permet arribar a més prospectes ràpidament, estalviant temps i recursos valuosos.