Sistemes de telefonia empresarial

Com garantir l’accessibilitat de les anàlisis de les dades a les empreses

Product User 03/11/2022
Clock icon 3 min
Com garantir l’accessibilitat de les anàlisis de les dades a les empreses

El món modern d’avui gira en torn a les dades. Les dades es creen i recopilen a tot arreu i, sobretot, són utilitzats per gairebé totes les empreses.

El 2021, tots els dies es van crear uns 2,5 quintillons de bytes de dades, i s’espera que aquest número es dupliqui cada dos anys. IDC prediu que la suma col·lectiva de les dades del món creixerà a 175 ZB pel 2025, amb una taxa de creixement anual composta del 61%.

El més important per a les empreses no és la quantitat de dades que es recopilen, sinó saber com usar-los. Les dades i les anàlisis poden ajudar a les organitzacions a respondre més ràpid als canvis del mercat i de la competència, predir tendències futures, identificar comportaments dels consumidors i detectar noves oportunitats comercials.

Les empreses centrades en el client saben que les dades i l’anàlisi dels clients són fonamentals per a l’èxit comercial, però aquesta informació sovint es reserva només per analistes i científics de dades.

La bona notícia és que les actuals eines d’anàlisi disponibles al mercat permeten a tots en una organització explorar les dades dels clients i trobar instantàniament resultats significatius, investigacions guiades i visualitzacions clares. Així, els usuaris poden obtenir accés a anàlisis profunds i resultats ràpids, sense necessitat d’una capacitació especial.

Com garantir l’accessibilitat de les anàlisis de les dades a les empreses

1) Deixant que les dades serveixin de guia

Les eines d’anàlisi modernes permeten a tots els empleats dins d’una organització utilitzar la informació recopilada sobre les interacciones dels agents, els clients i els productes i/o serveis per identificar ràpidament problemes i descobrir informació rellevant.

2) Realitzant cerques contextuals

És convenient proporcionar als empleats el context per saber quines dades volen buscar, així com els filtres per a què puguin trobar-los i descobrir resultats i veure els detalls.

3) Relacionant dades visualment

Les representacions visuals de les frases i com aquestes es relacionen entre sí dins de les dades i els filtres de metadades seleccionades permeten una anàlisi més profund, per aquells que no són analistes.

4) Utilitzant taulers

La capacitat de veure fàcilment taulers de tendències mètriques i agrupar-los per resultats permeten descobrir informació i patrons. Els empleats haurien de poder realitzar un seguiment dels KPI importants i correlacionar així diferents punts de dades.

5) Observant la freqüència dels termes i correlació amb els KPI

Els empleats que no són analistes han de poder trobar i veure fàcilment les frases i termes principals que s’usen i aprofundir en els seus detalls per trobar qualsevol tendència de dades relacionada.

Veiem un exemple ràpid

Un empleat té dubtes si l’oferta promocional d’un competidor està afectant al negoci de l’organització. És poc probable que aquest hagi tingut accés a les dades necessàries per respondre a aquesta pregunta per si mateixa o, si ho hagués tingut, disposés del temps necessari per navegar a través de fluxos de dades indesxifrables en busca de paraules clau o possibles connexions.

Avui en dia, l’empleat pot aprofitar ràpida i fàcilment les dades disponibles i prendre les mesures pertinents per trobar les respostes necessàries sobre el que podria estar causant els canvis. Tot això pel seu compte de la següent manera:

  • Buscant a les dades frases comuns i investiga qualsevol connexió amb altres frases clau que juntes podrien explicar una història sobre el que podria estar causant un determinat comportament del client.
  • Confirmant que els clients truquen per cancel·lar el seu servei degut a l’oferta promocional d’un competidor.
  • L’empresa pot guardar i monitorejar fàcilment les dades mentre treballa amb els departaments d’administració, màrqueting i capacitació per abordar el problema.

Trobar i analitzar dades dels clients mai ha estat tan fàcil. Les funcionalitats de l’Omnichannel Contact Center d’Enreach, permeten accedir a estadístiques, informes i anàlisis de dades en temps real, tant per part dels agents com dels supervisors, proporcionant el seu accés a tota l’empresa i facilitant la presa de decisions.

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo