Ventes & Marketing

Com un contact center amb marcador automàtic pot impulsar les vendes

Product User 24/01/2023
Clock icon 2 min
Com un contact center amb marcador automàtic pot impulsar les vendes

Els call center han d’evitar que els agents passin gran part del seu temps fent trucades telefòniques, seleccionant llistes, comprovant a qui han de trucar i rebent missatges de veu. Amb la tecnologia actual, tot aquest treball manual s’ha tornat obsolet i innecessari i el personal està capacitat per tractar amb els clients per telèfon i tancar les vendes.

Com? Un marcador automàtic permetrà que el contact center que disposi d’una base de clients potencials, sigui més eficients i tanqui més vendes.

Quins beneficis té per un call center utilitzar un marcador automàtic basat en el núvol?

1) Menor pèrdua de temps

Els empleats ja no han de perdre el temps buscant números o fent trucades telefòniques. Quan un client o un potencial client respon al telèfon, es connecten automàticament amb un representant en viu que atén la trucada des d’allà.

2) Obtenció immediata de les dades del client

Quan el client potencial està connectat a l’agent, tota la informació pertinent ja es mostra a la pantalla. L’agent pot saber d’immediat el nom del client, la direcció i altres dades personals, el que ajuda a establir una relació immediata i garantir que la persona en línia es senti còmoda. Aquesta funció també ajuda als representants a tancar més vendes, ja que no es perd temps en demanar als clients la informació que ja tenen.

3) Rastreig i monitoreig

Dins del software, els representants de vendes poden prendre notes sobre les experiències i preferències del client. Això permet als futurs agents comprendre quines són les necessitats del client, el que condueix a millors conversions de vendes i majors índexs de satisfacció del client.

4) Gravació de trucades

Amb el software de marcació automàtica, totes les trucades telefòniques es poden gravar. Això és beneficiós per a finalitats de capacitació i també ajuda a garantir el control de qualitat.

5) Opció de trucar a diverses persones alhora

Tenir la tecnologia per marcar diversos números alhora no només estalvia una quantitat significativa de temps, sinó que també permet que el contact center arribi a més persones i es connecti amb més clients potencials. Fins i tot amb un equip més petit, es poden assolir resultats optimitzats quan els agents només inverteixen el seu temps amb les persones a qui truquen. Com a resultat, l’equip de vendes pot parlar amb més persones, tots els dies.

Enreach té la tecnologia per ajudar als negocis a aconseguir el seu màxim rendiment i resultats. Outbound by Enreach és un software de telefonia empresarial al núvol que no requereix d’instal·lacions ni equips i facilita el contacte proactiu amb els clients. Només es necessita un dispositiu amb connexió a Internet per crear i gestionar campanyes de màrqueting, avaluar la seva eficàcia en temps real, mesurar els resultats i fer que un negoci creixi fins a un 400%. A més, es poden interconnectar sucursals, departaments i membres de l’equip.

Bell icon ¡Subcriu-te! Hearth icon Demana una demo