El temps és el principal recurs de les empreses, sobretot si compten amb atenció al client o servei de vendes. Una de cada cinc companyies realitza auditories de temps regularment per assegurar el seu rendiment i, per tant, multiplicar els seus ingressos.
Existeixen moltes solucions per optimitzar el treball del teu equip d’atenció al client, entre elles, el marcador predictiu. Aquest s’encarrega de realitzar centenars de trucades automàticament, per després connectar les contestades amb els agents més adequats. El resultat? Agents dedicats, experiències de client (CX) inoblidables i un augment de vendes.
5 beneficis d’un marcador predictiu per a un call center
1) Eficiència millorada de l’agent
Els marcadors predictius alliberen als agents de la tasca de buscar llistes de números de telèfon i marcar-los manualment. El marcador determina els millors moments per trucar, prediu quan acabarà una trucada actual i procedeix a marcar el següent número. Així mateix, permet la combinació de trucades, el que significa que el marcador pot treballar juntament amb un sistema de Distribució Automàtic de Trucades (ACD, en les seves sigles en anglès) per assignar trucades als agents disponibles als canals entrants i sortints. Per tant, els agents experimenten menys temps d’inactivitat, ja que poden canviar sense esforç entre trucades entrants i sortints segons el flux de treball.
2) Gestió de clients potencials més sòlida i intel·ligent
Els marcadors predictius que integren el software de gestió de clients potencials organitzen la seva informació, les dades de vendes i l’historial de l’usuari. El software determina els horaris principals de les trucades i filtra els números, línies de fax o contestadors automàtics “no trucar” per proporcionar accés directe als clients més potencials en els moments òptims. La solució automatitza i captura tota l’activitat de trucades directament al CRM per a una gestió de clients potencials més sòlida, alhora que proporciona valuoses mètriques en temps real i KPIs per millors pràctiques de vendes i màrqueting.
3) Vendes accelerades
Estar connectat amb els clients correctes és clau per tancar una venda. Per tant, un marcador predictiu ajuda a eliminar les conjectures i redirigeix als agents directament als clients que tenen més probabilitats de comprar. Funcions com el registre, les regles de devolució o la gravació de trucades, així com a d’altres processos automatitzats estalvien temps als agents i els permeten concentrar-se en buscar els clients potencials més sòlids i tancar vendes, el que genera millores en el rendiment de més del 150%.
4) Millor servei al client i satisfacció
Els marcadors predictius poden impulsar la satisfacció del client, ja que es contacta als clients en moments específics i amb el propòsit d’oferir-los productes i serveis que realment podrien ser del seu interès. A l’arribar als clients amb les ofertes que desitgen en les hores més òptimes, augmenta la seva lleialtat.
5) Menors costos operatius
Si bé els marcadors predictius poden impulsar majors vendes, els costos més baixos pel call center són igual d’atractius si es programen menys trucades sortints en el canal de veu, sent necessaris menys agents per gestionar-les. L’eliminació del temps mort pels agents i la reducció de les taxes d’abandonament de clients condueixen encara més a reduccions significatives en els costos i majors guanys, mentre que els marcadors predictius amb integració de CRM ofereixen el benefici de no requerir integració o hardware de telecomunicacions addicional. Amb un marcador predictiu, les marques poden interactuar de manera efectiva amb els clients potencials més forts mentre ofereixen un servei al client òptim.
Descobreix l’automarcador Outbound by Enreach
Impulsa el teu negoci amb el nostre software de telefonia empresarial al núvol: sense instal·lacions, ni equips. Només necessites un dispositiu amb connexió a Internet per crear i gestionar les teves campanyes de Màrqueting, avaluar la seva eficàcia en temps real, mesurar els resultats i fer que el teu negoci creixi fins un 400%. A més, interconnecta sucursals, departaments i membres de l’equip sense problemes.
Els seus mòduls i eines inclouen:
- Marcadors intel·ligents.
- Informació dels clients.
- Tauler de control i estadístiques.
- Gestió en temps real.
- Administrador de trucades.
- Configuració de cites.
- Gestió avançada de clients.
- Organització d’agents.