El passat mes de febrer vam enviar una enquesta a tots els nostres clients amb l’objectiu de mesurar el seu nivell de satisfacció amb els productes que utilitza, la qualitat del servei prestat i amb Masvoz en general. A nivell global, el 83% dels clients està satisfet o completament satisfet amb Masvoz. La tendència d’aquest indicador és positiva, ja que durant els últims mesos el 25% dels clients ha millorat el seu nivell de satisfacció. Els atributs que més valoren els clients de Masvoz són:
- Làmplia gamma de serveis (el 92% de clients estan satisfets o molt satisfets)
- La facilitat d’ús dels serveis (el 86% de clients estan satisfets o molt satisfets)
- Les funcionalitats dels serveis (el 85% de clients estan satisfets o molt satisfets)
Si ens comparem amb altres empreses competidores:
- El 87% dels clients se senten millor atesos amb Masvoz que amb altres empreses
- El 87% pensa que som més dinàmics i innovadors
- El 80% indica que tenim millors productes
- El 76% sent més confiança amb Masvoz que amb altres proveïdors
Finalment, davant la pregunta de si recomanaria Masvoz a altres persones, el 87% reconeix que sí que ho faria. Conclusions En primer lloc, volem donar les gràcies als clients que van participar en l’enquesta. La seva opinió és molt important per a nosaltres. En relació als resultats de l’estudi, la valoració general positiva que obtenim ens anima a continuar treballant per millorar els productes i la qualitat del servei que prestem als clients. En aquest sentit, hem analitzat amb detall els resultats obtinguts i ja hem posat en marxa una sèrie de mesures per aconseguir aquest objectiu. Consulta aquí la versió en pdf.