Blog
Com les empreses de serveis financers poden crear millors experiències pels clients
21 setembre 2023
Les persones són exigents amb les marques amb les quals interactuen, sobretot quan aquestes estan directament vinculades a la seva vida financera. De fet, segons un informe de PwC, més de la meitat dels clients afirmen que deixaran de comprar en un negoci després de diverses males experiències. Els clients que van abandonar un banc… Read more »
Fins el 23% de les sol·licituds d’atenció al client es gestionaran a través d’IA Conversacional per a finals de 2023, segons un informe d’Enreach
19 setembre 2023
En un món on la transformació digital ha estat un tema recurrent, estem presenciant un canvi transcendental cap a la transformació de la Intel·ligència Artificial (IA). En aquest sentit, la IA i l’automatització estan redefinint radicalment la forma en què les organitzacions interactuen amb els seus clients, brindant un servei d’atenció amb qualitat superior i… Read more »
Com millorar la productivitat dels agents del call center
14 setembre 2023
L’alta productivitat dels agents del call center és el somni de tot gerent d’un centre de trucades. No només genera majors guanys i menors costos, sinó que també crea un millor compromís dels empleats i millors experiències dels clients. Hi ha molts factors que aturen la productivitat dels agents, com els alts volums de trucades… Read more »
Com les companyies d’assegurances milloren la CX amb el software de contact center
12 setembre 2023
La indústria d’assegurances és coneguda per brindar una valuosa protecció financera a individus i empreses. Tanmateix, oferir un excel·lent servei al client pot ser una tasca descoratjadora per a les companyies d’assegurances, especialment amb la creixent demanda d’experiències personalitzades. Una forma en què les companyies d’assegurances poden millorar l’experiència dels seus clients (CX) és aprofitant… Read more »
Computació Local versus Cloud Computing: com decidir quin és el millor pel teu negoci i el teu contact center
07 setembre 2023
Les organitzacions que estan seleccionant una nova plataforma de call center han de prendre algunes decisions complexes. No només necessiten identificar i prioritzar els requisits funcionals, sinó que també han de decidir entre l’entorn local i el del núvol. La computació local versus la computació en el núvol és sovint un tema molt debatut degut… Read more »
Enreach Contact, una eina que revolucionarà la comunicació de les empreses
05 setembre 2023
La mobilitat geogràfica en el treball i l’aposta per un model híbrid és cada cop major en les empreses, doncs el número d’empleats que teletreballen ocasionalment fora de l’oficina s’ha multiplicat per quatre aquest any des del 2020, segons l’INE. Aquesta tendència subratlla la creixent necessitat de les eines de comunicació unificades, amb múltiples funcions,… Read more »
5 consells per tornar a la feina després de les vacances
31 agost 2023
Prendre’s un temps lliure del treball és necessari per descansar, passar temps amb la família, els amics o viatjar. Però quan les vacances s’acaben és útil planificar la transició de tornada a les tasques diàries. Així que si tens planejat absentar-te de la feina, considera les millors pràctiques per garantir una tornada productiva i sense… Read more »
Com la Intel·ligència Artificial millora les puntuacions de satisfacció del client d’atenció mèdica
29 agost 2023
La indústria de la salut està sota una enorme pressió per complir amb els alts estàndards de servei al client que els usuaris esperen. Els executius d’atenció mèdica han convertit en una prioritat estratègica després de la pandèmia mesurar i millorar activament la satisfacció del client (CSAT, per les seves sigles en anglès), ha que… Read more »
El mercat global de VoIP mòbil assolirà els 165,3 mil milions de dòlars el 2028
24 agost 2023
Segons Globe Newswire, s’espera que la mida del mercat global de VoIP mòbil assoleixi els 165,3 mil milions de dòlars en 2028, con una taxa composta de creixement anual (CAGR, per les seves sigles en anglès) del mercat del 19,5% durant el període de pronòstic. El protocol d’Internet de veu sobre mòbil (VoIP), comunament conegut… Read more »
Quins beneficis tenen els números gratuïts per a les comunicacions B2B?
22 agost 2023
Un número gratuït (o toll free number) és un tipus de número de telèfon utilitzat per empreses, organitzacions i governs per promocionar les seves marques i generar confiança amb els seus clients o ciutadans. Els números gratuïts són més flexibles que els telèfons fixos tradicionals als quals només es pot accedir dins dels límits de… Read more »