Blog
Per què les agències de viatges utilitzen contact centers al núvol?
30 de març de 2023
La indústria de viatges està creixent a un ritme accelerat i la necessitat de millorar el seu negoci és cada cop major. Enrere van quedar els dies en què si algú volia viatjar, anava a una agència i explorava els fulletons. Ara, tota aquesta informació està disponible a Internet i a nombrosos canals digitals. A… Read more »
11 habilitats essencials dels supervisors d’un call center
28 de març de 2023
Els supervisors juguen un paper important en la gestió d’un contact center. Amb habilitats de supervisió ben desenvolupades, poden millorar la productivitat de l’equip i crear un ambient de treball saludables per a tots els empleats. Per què són importants les habilitats del supervisor? Les habilitats de supervisor són importants perquè el qualifiquen per controlar… Read more »
Quin valor té el ChatGPT al sector de la salut?
23 de març de 2023
Al novembre del 2022, el món va conèixer ChatGPT, un xat bot impulsat per Intel·ligència Artificial (IA) capaç de reflectir una conversa humana de forma intuïtiva. Al sector salut, ChatGPT és un tema important de conversa entre metges i pacients per igual. Aquesta innovació té el potencial d’automatitzar tasques diàries com generar registres de pacients… Read more »
Com (i per què) està canviant la naturalesa del treball
21 de març de 2023
La incorporació de noves generacions al lloc de treball, els efectes duradors de la pandèmia en el comportament dels consumidors i empleats, i la necessitat de resiliència enmig de la incertesa econòmica s’han combinat per crear una tempesta perfecta de reptes pels call center. Per primer cop a la història, quatre generacions treballen colze amb… Read more »
Les 7 millors pràctiques per millorar l’experiència del client B2B
16 de març de 2023
Qualsevol empresa B2B ha de prioritzar l’experiència de l’usuari (UX). Una experiència de client positiva és essencial per a què qualsevol empresa B2B mantingui als seus clients. Per això, aquestes organitzacions han de prendre mesures addicionals per garantir la satisfacció del client amb els seus serveis i productes. Comprendre l’experiència del client B2B L’experiència del… Read more »
Per què és important el comerç electrònic omnicanal?
14 de març de 2023
El comerç electrònic omnicanal és un enfocament de vendes d’ecommerce que utilitza múltiples canals i ofereix als clients una experiència unificada en tots ells. Segons una investigació de Harvard Business Review, el 73% dels compradors empren més d’un canal al realitzar les seves compres online. Quina és la diferència entre omnicanal i multicanal? Multicanal És… Read more »
Enreach rep un premi de Frost & Sullivan pel gran desenvolupament de la Intel·ligència Artificial conversacional de la seva plataforma
9 de març de 2023
El premi Enabling Technology Leadership Award 2023 de la firma global d’investigació de mercats Frost & Sullivan reconeix al líder europeu de comunicacions per oferir als seus clients capacitats transformadores d’IA a través de les seves plataformes UC i CC. Enreach, proveïdor líder en solucions convergents de comunicacions, ha rebut el premi Enabling Technology Leadership… Read more »
El mercat d’UCaaS assolirà els 85.700 milions de dòlars el 2031, impulsat pel treball remot
Segons una nova investigació de Future Market Insights, s’espera que el mercat global de Comunicacions Unificades com a Servei (UCaaS) tingui una taxa de creixement anual compost (CAGR) del 14,5% fins el 2031. Els ingressos del mercat mundial van ser de prop de 19.600 milions de dòlars el 2020 i es preveu que aquest assoleixi… Read more »
6 formes de millorar el rendiment i l’experiència dels agents del call center
7 de març de 2023
Tots estem més que familiaritzats amb la importància de mantenir una experiència positiva del client al contact center, però, què passa amb l’experiència de l’agent (AX)? Si mantenir contents als usuaris és l’objectiu final dels call center, els agents que estan satisfets amb els seus rols tenen 10 cops més probabilitats d’oferir una excel·lent atenció… Read more »
Quines tendències marcaran la banca digital el 2023?
2 de març de 2023
Els models de negocis digitals donaran forma al futur de la indústria bancària. De fet, la digitalització ja està generant canvis en el comportament i els preferències dels clients per a molts serveis financers tradicionals. Els bancs estan sota una pressió cada cop major per fer la transició i convertir-se en organitzacions digital first i… Read more »