Blog

10 preguntes freqüents sobre la gestió del customer journey

9 d'agost de 2022

Tots els canals digitals que les empreses estan implementant en atenció al client estan satisfent en gran mesura als usuaris, donat que els clients esperen poder escollir la seva via de comunicació preferida amb els call center. És aquí on entra un important factor per a què el resultat sigui exitós: la necessitat d’una correcta… Read more »

4 expectatives de CX que el software d’experiència del client d’un call center ha de complir

4 d'agost de 2022

La tecnologia ha transformat la forma en què viatgem, fem fotografies, veiem pel·lícules, ens comuniquem i molt més. També ha revolucionat la forma en què els call center brinden servei al client. I, per a les empreses, el software modern d’experiència del client digital és un requisit per complir amb les expectatives de l‘usuari. De… Read more »

Quines són les principals raons per escollir Internet de fibra per a la teva empresa?

2 d'agost de 2022

En aquesta era digital, Internet s’ha convertit en un component imprescindible per a qualsevol negoci. Les empreses no només l’utilitzen per a les tasques diàries, sinó també per ajudar a impulsar al seu creixement. Amb això en ment, escollir la millor fibra per a la teva empresa ha de ser una prioritat. Si encara s’empren… Read more »

Quins factors influeixen en la retenció d’empleats d’un call center?

28 de juliol de 2022

Millorar l’experiència de l’agent (AX) s’ha convertit en un imperatiu estratègic, no només pels call center, sinó també per a les empreses a les quals ofereixen suport. L’empoderament dels agents és la clau tant per mantenir la moral como per millorar el seu rendiment. Donar-los suport a través de processos i tecnologia és crucial per… Read more »

Com obtenir un número de telèfon comercial per a la teva empresa

26 de juliol de 2022

Un número de telèfon comercial és més que una simple línia de comunicació amb una empresa: és una poderosa eina de marca. Proporciona més que una línia directa amb l’organització. També demostra la presència local, nacional i internacional. Fins i tot si és poc probable que la gran majoria dels seus clients truquin, la simple… Read more »

Quines són les integracions de CRM i com influeixen en les comunicacions empresarials?

21 de juliol de 2022

Les dades dels clients continuen sent un dels recursos més valuosos que pot tenir una empresa. Al comprendre millor als clients actuals i potencials, una organització pot oferir una atenció més personalitzada i elaborar millors estratègies de màrqueting. Tanmateix, registrar, afegir i administrar totes aquestes dades és una àrdua tasca. Per això, les empreses recorren… Read more »

Enreach obté les certificacions ISO de qualitat i seguretat de la informació i dades

20 de juliol de 2022

Enreach, proveïdor europeu líder en solucions convergents de comunicacions per a empreses, ha obtingut dues certificacions ISO que, d’una banda, reconeixen la seva excel·lent tasca oferint serveis de qualitat, i d’una altra, posen en valor els seus esforços per garantir la seguretat de la informació en les seves eines. Concretament, es tracta de les normes… Read more »

Quins són els beneficis d’implementar un sistema telefònic de centraleta mòbil?

19 de juliol de 2022

Per a moltes empreses, mantenir-se a l’avantguarda de les tendències de comunicació i estar al dia amb les transformacions digitals és una preferència en el seu enfocament comercial. De fet, PBX (centraleta) és la segona tendència tecnològica prioritzada en l’experiència del client (CX). A mida que més organitzacions busquen formes d’incloure un sistema telefònic PBX… Read more »

6 formes en què el SIP Trunk pot millorar les comunicacions empresarials

14 de juliol de 2022

Cada cop més organitzacions estan reemplaçant les línies telefòniques tradicionals amb troncals SIP. I per una bona raó, l’enllaç SIP Trunk integra el tràfic de veu, vídeo i dades en un servei d’accés convergent, el que el converteix en una solució flexible i rendible per a una empresa en creixement. 6 formes en què el… Read more »

3 tecnologies clau que ajuden als agents de call center a impulsar l’experiència dels clients

13 de juliol de 2022

Abans de l’arribada de la nova normalitat, aconseguir una experiència del client satisfactòria era una de les prioritats de les companyies, una premissa que amb la tornada a l’activitat normal s’ha reforçat fins al punt que el 70% d’elles tenen decidit invertir en això aquest any, segons l’informe de Forrester. Per aquesta raó, els serveis… Read more »